ניצן הוא קודם כל בן אדם. הצוות שעבד איתו היה אנושי, נעים ומקצוען לחלוטין. ניצן עצמו הוא בעל מקצוע משכמו ומעלה שמנהל את העבודה בצורה הטובה ביותר. הוא היה נוכח בשטח, פיקח על כל התהליך ודאג לוודא איתי שהכל מושלם ולשביעות רצוני המלאה גם לאחר סיום העבודה.