טכנאי מזגנים בת"א

עם הפיקוח של המקצוענים
מתי מזמינים טכנאי מזגנים?

מתי מזמינים טכנאי מזגנים?

רוב האנשים מזמינים טכנאי כשהם נעשים מודעים לכך שיש בעיה. המזגן לא נדלק, לא מחמם, לא מקרר, מרעיש, נוזל, מקצר, האוויר שהוא פולט טחוב, וכו`.

באופן טבעי, הביקוש לשירותי מזגנים עולה בשיא הקיץ והחורף, אז אנשים נדרשים למזגן ומגלים את הבעיות. בתקופות החמות והקרות ביותר של השנה, המזגנים ממילא מתמודדים עם עומס עבודה גדול והופכים מועדים יותר לתקלות.

בעונות המעבר אפשר לקבל שירות מהיר יותר במחירים קצת יותר אטרקטיביים, אבל כמובן שהתקלות לא מכוונות את עצמן לתקופות הללו ולכן כמעט תמיד ישתלם יותר לא לחכות שתקלה תתגלה, אלא להזמין ביקורת תקופתית יזומה על-ידי טכנאי.

מהן תקלות המזגנים הנפוצות

התיקונים הנפוצים ביותר בתחום זה הם מילוי גז ותיקון דליפות גז, ניקוי או החלפה של פילטר אוויר, טיפול בנזילות והחלפת צנרת המזגן. חשוב לומר שחלק גדול מביקורי הטכנאי מסתיימים ללא תיקון או ללא חיוב על תיקון (אלא על הביקור בלבד), משום שאין ממש קלקול.

לדוגמא, נזילות שנגרמות מצינור ניקוז סתום בדרך-כלל נפתרות בנשיפה, ולמעשה – זה דבר שיכולתם לעשות בעצמכם לו ידעתם כיצד.

בהרבה מקרים "תקלות" מתגלות כתוצאה של טעות אנוש – חסימת דרכי האוויר של המיזוג, אי ניקוי של פילטרים, או משהו הרבה יותר טריוואלי כמו שלט שהפסיק לפעול כי הסוללות לא הוחלפו בזמן, כי מזגן שלא נדלק משום שנותק מהחשמל.

כן, זה נשמע קצת טיפשי אבל אלו תופעות שטכנאי מזגנים נתקלים בהן על בסיס יומי.

מתי להחליף למזגן חדש?

מזגנים ישנים נוטים להיות לא רק גדולים ורועשים אלא גם פחות יעילים. צריכת החשמל של מזגן ישן, בעיקר אם תקינות ויעילות פעולתו נפגעה כתוצאה מבלאי, יכולה להיות כפולה ויותר מזו של מזגן חדש עם דירוג אנרגטי גבוה.

לכן, העלות של החלפת מזגן ישן בחדש לעיתים קרובות מחזירה את עצמה בתוך שנים בודדות של שימוש, או אפילו שנה ופחות במקרה של משרדים שבהם מיזוג האוויר פועל ברוב שעות היממה.

טכנאי מזגנים מקצועי והגון יוכל לעזור לכם להחליט האם יש טעם לתקן את המזגן הישן או שהגיע הזמן להתקדם, וגם יוכל לייעץ לכם כיצד לבחור ובמה כדאי להשקיע.

סגור

Version: V2.3.0

הפיקוח של המקצוענים

המטרה שלנו, היא ליצור את רשימת בעלי המקצוע הכי טובים בארץ ולאפשר לכולנו להזמין בעלי מקצוע בראש שקט ובקלות

סינון בעלי מקצוע
  • מוקד בקרת השירות מחייג לעשרות אלפי לקוחותינו מידי חודש ואוסף חוות דעת ודירוגים על בעלי המקצוע.
  • ועדת השירות מתאספת אחת לחודש ובוחנת אם כל בעלי המקצוע עומדים בתנאי השירות עליהם הם חתומים.
  • במקרים בהם נמצא כי בעל מקצוע אינו עומד בתנאי השירות שלנו, אנו מסירים אותו מהאתר לצמיתות.
שירותי גישור בחינם
  • במידה ויש לך מחלוקת מול בעל מקצוע, אנו נפעל מולו בשמך כדי להגיע לפתרון הרצוי.
  • במידת הצורך, אנו שולחים נציג שלנו לבחון את העבודה בדירה בנוכחות הצדדים ולהחליט על הפתרון.
  • בעלי המקצוע מחויבים להחלטות נציג מוקד הגישור שלנו וחתומים על כך כתנאי להופעתם באתר המקצוענים .
חוות דעת ודירוגים
  • כדי לעזור לכם לבחור את בעל המקצוע, אנו מפרסמים באתר את חוות הדעת והדירוגים שלהם.
  • חוות הדעת והדירוגים נאספים ומאומתים אך ורק על ידי מוקד בקרת השירות שלנו ולכן לא ניתנים לזיוף.
  • באמצעות מאות אלפי חוות הדעת של לקוחותינו, יצרנו את רשימת בעלי המקצוע עליהם אנו ממליצים.
מוקד השירות
א׳ - ה׳: 17:00 - 08:00
נחלת יצחק 10, תל-אביב