חשמלאים

בת״א
עם הפיקוח של המקצוענים
053-9601755
אינו זמין כעת
053-6857922
אינו זמין כעת

מדריכים בנושא תיקון תקלות חשמל

איך מאתרים קצר חשמלי בבית?

חושך בבית? אין טיימינג טוב לקצר חשמלי, אבל אם הוא כבר מתרחש, לפחות שנדע מדוע. במדריך הבא נציג את כל הסיבות הנפוצות לקצר חשמלי בבית, וכן את השלבים לאיתור הגורם לקצר.

כך תבדקו שהחשמלאי שלכם מוסמך

חשמל זה לא משחק ילדים, כך שגם אם אתם נאלצים להזמין חשמלאי במצב מצוקה או לחץ (כמו קצר בבית או ריח שרוף מלוח החשמל), חשוב מאד שהוא יהיה חשמלאי עם רישיון וכזה הרשאי לבצע את העבודה שאתם צריכים. איך בודקים? כל התשובות בפנים.

שאלות ותשובות בנושא תיקון תקלות חשמל

מה זה ממסר פחת?

תפקידו של ממסר הפחת הוא, פשוטו כמשמעו, להציל את חייך מפני התחשמלות. הוא מזהה מקרים בהם יש זליגת (בריחת) חשמל ממכשיר מסויים (כמו מכונת כביסה, דוד, מקרר ומדיח כלים) ומנתק אוטומטית את אספקת החשמל ללוח, על מנת למנוע התחשמלות. על גבי ממסר הפחת יש כפתור עם הכיתוב T - אחת לשלושה חודשים יש ללחוץ עליו, לוודא שהחשמל בבית קופץ ושממסר הפחת תקין.

איך יודעים מה מקפיץ את הפחת?

ממסר הפחת קופץ מכיוון שהוא מזהה שיש זליגה (בריחה של חשמל) ממכשיר מסויים ותפקידו להגן עליך מפני התחשמלות. 1. הורד את כל המפסקים בלוח (למעט הראשי) והרם את הפחת. 2. הרם את הפקקים שעל הלוח (משמאל לימין) ובדוק מי מהם מקפיץ את הפחת. אם הפקק שמקפיץ את הפחת אחראי על מכשיר ספציפי (כמו מזגן למשל), אז ברור שהגורם לקצר הוא המזגן. אם הפקק שמקפיץ את הפחת אחראי על אזור מסויים (כמו המטבח), יש להוציא את כל המכשירים שבמטבח מהחשמל, להרים את הפקק, לחבר שוב את המכשירים לחשמל ולבדוק איזה מהם מקפיץ את הפקק.

להזמין את החשמלאי הנכון

להזמין את החשמלאי הנכון

עבודות חשמל צריכות להתבצע על-ידי חשמלאים מוסמכים בלבד, את זה יודעים כולנו. מה שפחות ידוע הוא שהמדינה מספקת תעודות הסמכה ורשיונות שונים לחשמלאים, על-פי השכלתם וניסיונם, והללו קובעים אילו עבודות הם רשאים לבצע.

כל חשמלאי רשאי לבצע תיקוני חשמל פשוטים בבית, כגון החלפת בתי נורה, התקנת נקודות חשמל וחיווט, או התקנת גופי תאורה. לעומת זאת, נדרשות הסמכות מיוחדות לצורך טיפול במתקני מתח גבוה, מערכות החשמל של מתקני תעשייה, טיפול בבעיות עומס, החלפת לוחות חשמל ופקקים או הוספת "פאזות", וכו`.

עסקים שונים שפועלים בענף מציעים סל שירותים שונה בהתאם לכוח-האדם העומד לרשותן וההתמחויות שלו. מי שמציע שירותי תיקונים לתקלות חשמל ביתיות, לאו דווקא עוסק במתיחת קווי חשמל או בדיקה לצורך ביקורת חברת החשמל, ויש לברר זאת מראש.

כמו כן, ישנם חשמלאים רבים שמציעים שירות מסביב לשעון ובכל ימות השבוע, אבל לא כל מי שפועל בתחום עושה זאת.

התנהלות נבונה מול חשמלאי

במקום להתמצא בסוגי ההסמכות השונים, כדאי אם כן להתמקד בהגדרת השירות לו אתם זקוקים ובאיתור חשמלאי או חברת חשמלאים שמציעים אותו. במדריך שלנו תמצאו מידע על נותני השירות השונים, כולל פירוט של השירותים שהם מעניקים.

הבדיקות שאנחנו מבצעים, מבטיחות שהם אכן מורשים להעניק את השירותים האלה, אך זה כמובן לא מונע מכם לברר ולבקש לראות תעודה. צרכנים רבים נוטים להגדיר את צרכיהם בכלליות, ובזמן שהחשמלאי בבית (או במשרד) נזכרים בתיקונים כאלה ואחרים להם הם זקוקים.

אנחנו ממליצים לבצע רישום מסודר מראש כדי לבצע תיקוני חשמל רבים במרוכז ולחסוך את עלות הביקור. כמו כן, תוכלו למצוא במחירון החשמלאים שלנו טווחי מחירים אופייניים כדי שתדעו למה לצפות. הכי טוב לבקש הצעות מחיר על בסיס הרשימה שהכנתם, לפני בחירה והזמנה של בעל מקצוע.

סגור

Version: V3.4.3

הפיקוח של המקצוענים

המטרה שלנו, היא ליצור את רשימת בעלי המקצוע הכי טובים בארץ ולאפשר לכולנו להזמין בעלי מקצוע בראש שקט ובקלות

סינון בעלי מקצוע
  • מוקד בקרת השירות מחייג לעשרות אלפי לקוחותינו מידי חודש ואוסף חוות דעת ודירוגים על בעלי המקצוע.
  • ועדת השירות מתאספת אחת לחודש ובוחנת אם כל בעלי המקצוע עומדים בתנאי השירות עליהם הם חתומים.
  • במקרים בהם נמצא כי בעל מקצוע אינו עומד בתנאי השירות שלנו, אנו מסירים אותו מהאתר לצמיתות.
שירותי גישור בחינם
  • במידה ויש לך מחלוקת מול בעל מקצוע, אנו נפעל מולו בשמך כדי להגיע לפתרון הרצוי.
  • במידת הצורך, אנו שולחים נציג שלנו לבחון את העבודה בדירה בנוכחות הצדדים ולהחליט על הפתרון.
  • בעלי המקצוע מחויבים להחלטות נציג מוקד הגישור שלנו וחתומים על כך כתנאי להופעתם באתר המקצוענים .
חוות דעת ודירוגים
  • כדי לעזור לכם לבחור את בעל המקצוע, אנו מפרסמים באתר את חוות הדעת והדירוגים שלהם.
  • חוות הדעת והדירוגים נאספים ומאומתים אך ורק על ידי מוקד בקרת השירות שלנו ולכן לא ניתנים לזיוף.
  • באמצעות מאות אלפי חוות הדעת של לקוחותינו, יצרנו את רשימת בעלי המקצוע עליהם אנו ממליצים.
מוקד השירות
א׳ - ה׳: 17:00 - 08:30
נחלת יצחק 10, תל-אביב