מה עושים עם המקרר כאשר נוסעים לחו"ל?

אנו עומדים לנסוע לחופשה מאד ארוכה בת חודשיים. מה כדאי לעשות עם המקרר בזמן הזה?

דני 30.09.2017

תשובה

ראשית, יש לרוקן את המקרר, לנתק אותו מהחשמל ולנקות אותו היטב. לאחר מכן, יש למרוח את גומיות הדלת במשחה המכילה גליצרין, על מנת שאלה לא יתייבשו בזמן שהותכן בחו"ל. את דלתות המקרר יש להשאיר פתוחות מעט, על מנת לאפשר אוורור שימנע הצטברות עובש.

like עזר (0) dislike לא עזר (0)
מומחי המקצוענים 30.09.2017

יוסי סובול

אור קור תיקון מקררים ביתיים בלבד

100%

הגעה בזמן

99%

מקצועיות

93%

מחיר הוגן

יגאל אלול

יגאל קור - מקררים ביתיים

99%

הגעה בזמן

97%

מקצועיות

92%

מחיר הוגן

דודי גבאי

טכנו דודי - מקררים ביתיים בלבד

100%

הגעה בזמן

98%

מקצועיות

96%

מחיר הוגן

מדריכים בנושא תיקון מקררים

ביטוח מקרר: האם זה משתלם?

ישנן חברות מסוימות שמציעות `הרחבת אחריות` על מוצרי חשמל בכלל ועל מקררים בפרט. במדריך הבא נסביר מה עומד מאחורי `ביטוח המקרר`, וננסה להבין האם זה משתלם לכם?

קרא עוד
המדריך לתיקון נזילות מהמקרר

נזילה מהמקרר עשויה להיגרם כתוצאה מתקלות שונות שלאו דווקא קשורות זו לזו. במדריך הבא נסביר באילו תקלות מדובר ואיך טכנאי מקררים מקצועי יאתר ויתקן את התקלה.

קרא עוד
המקרר מרעיש: כך תפעלו

מקרר מרעיש יכול להוות מטרד אמיתי, אבל זה לא אומר שאתם צריכים להחליף אותו. ברוב המקרים מדובר בתקלה מקומית שניתן לתקן בקלות. כל ההסברים ודרכי זיהוי התקלות במדריך הבא.

קרא עוד
מתי לא משתלם לתקן את המקרר?

המקרר מורכב משלוש מערכות עיקריות: אלקטרונית, מערכת הגז והמערכת המכאנית. במדריך הבא נסביר באילו מקרים לא מומלץ לתקן מקרר שסובל מתקלה באחת מהמערכות הללו.

קרא עוד
סגור

Version: V3.4.3

הפיקוח של המקצוענים

המטרה שלנו, היא ליצור את רשימת בעלי המקצוע הכי טובים בארץ ולאפשר לכולנו להזמין בעלי מקצוע בראש שקט ובקלות

סינון בעלי מקצוע
  • מוקד בקרת השירות מחייג לעשרות אלפי לקוחותינו מידי חודש ואוסף חוות דעת ודירוגים על בעלי המקצוע.
  • ועדת השירות מתאספת אחת לחודש ובוחנת אם כל בעלי המקצוע עומדים בתנאי השירות עליהם הם חתומים.
  • במקרים בהם נמצא כי בעל מקצוע אינו עומד בתנאי השירות שלנו, אנו מסירים אותו מהאתר לצמיתות.
שירותי גישור בחינם
  • במידה ויש לך מחלוקת מול בעל מקצוע, אנו נפעל מולו בשמך כדי להגיע לפתרון הרצוי.
  • במידת הצורך, אנו שולחים נציג שלנו לבחון את העבודה בדירה בנוכחות הצדדים ולהחליט על הפתרון.
  • בעלי המקצוע מחויבים להחלטות נציג מוקד הגישור שלנו וחתומים על כך כתנאי להופעתם באתר המקצוענים .
חוות דעת ודירוגים
  • כדי לעזור לכם לבחור את בעל המקצוע, אנו מפרסמים באתר את חוות הדעת והדירוגים שלהם.
  • חוות הדעת והדירוגים נאספים ומאומתים אך ורק על ידי מוקד בקרת השירות שלנו ולכן לא ניתנים לזיוף.
  • באמצעות מאות אלפי חוות הדעת של לקוחותינו, יצרנו את רשימת בעלי המקצוע עליהם אנו ממליצים.
מוקד השירות
א׳ - ה׳: 17:00 - 08:30
נחלת יצחק 10, תל-אביב