יצאת צדיק

התוכנית ששינתה את ענף בעלי המקצוע

על התכנית

יצאת צדיק הוא שמה של תכנית תחקירים בהנחיית חיים הכט, שבודקת את אמינותם ומקצועיותם של בעלי מקצוע מתחומים שונים - מכונאי רכב, חשמלאים, אינסטלטורים ועוד - באמצעות ביום תקלה פשוטה הזמנה פיקטיבית של עבודה, וצילום הביצוע שלה באמצעות מצלמה נסתרת.

המעקב אחרי העבודה מתבצע בזמן אמת, כאשר את הכט מלווה באולפן בעל מקצוע רלוונטי כיועץ מומחה.

בעלי מקצוע שנמצאו הגונים ומקצועיים, זכו באופן טבעי בפרגון והמלצה חמה מהתוכנית וכפועל יוצא גם בזרם של לקוחות חדשים.

בעלי מקצוע שנתפסו בקלקלתם ניזוקו בצורה קשה מהפרסום השלילי, מה שעורר בדיעבד גם את הביקורת העיקרית על התוכנית: שהנזק שנגרם לבעלי מקצוע שכשלו לא עומד בפרופורציה לעבירה האתית שביצעו.

חלק מהנפגעים גם טענו שהתוכנית הציגה אותם באופן מגמתי כדי להפוך טעות תמימה לעוול מכוון. 

גם אם מסכימים עם הביקורת, אי אפשר לקחת מיצאת צדיק את הקרדיט על פיתוח המודעות לצורך בכלים להערכה של בעלי מקצוע, שתאפשר לצרכן להבטיח שהוא מקבל שירות טוב מבעלי מקצוע טובים.

מקרה בוחן

צרכנית הזמינה טכנאי דודי שמש שהופיע ביצאת צדיק, בשל נזילה בצינור המים שבין הדוד לקולט. מדובר בתקלה ויזואלית שכל טכנאי דוודים יכול לזהות ולאבחן אותה כשהוא עולה על הגג.

הדוד עצמו בן 8 חודשים, מה שמחזק את העובדה שהתקלה לא נובעת מהדוד עצמו, אלא מרכיבים חיצוניים.

במקרה כזה, יש להחליף את הצינור שבין הדוד לקולט, עבודה מאד פשוטה שאינה אורכת זמן רב ונחשבת לזולה ביחס לעבודות אחרות בתחום.

טכנאי הדוודים הראשון טען שצריך להחליף את הדוד בטענה שהוא ישן והגיע לסוף הקריירה שלו. הוא החליף את הדוד, בעוד הוא מבצע התקנה מרושת ולא מחבר את ההארקה לדוד כמו שצריך.

טכנאי הדוודים השני טען שצריך להחליף את קולט השמש בטענה שהוא ישן וחלוד, בעוד שמול המצלמות הנסתרות הוא מציין בפני העובד שלו שהקולט חדש ושהוא רוצה אותו לעצמו.

רק טכנאי הדוודים השלישי שעלה לגג איתר את הבעיה במהירות, אבחן אותה, החליף את הצינור וגבה מחיר הוגן.

בסרטון הוידאו הבא תוכלו לראות איך אנחנו במקצוענים מסייעים לצרכן להתמודד בדיוק עם אותה הסיטואציה:

https://www.youtube.com/watch?v=0KCzL15EB1c

קטע מהתכנית יצאת צדיק

אין ספק שהמקרים שמופיעים ביצאת צדיק עושים שירות נפלא לצרכן ומחזירים את הכוח לידיים שלו. בין אם זה אינסטלטור שהופיע ביצאת צדיק, טכנאי טלוויזיה מיצאת צדיק או חשמלאי מיצאת צדיק,על בעלי המקצוע לדעת שכמו במקצוענים, הם נמצאים בפיקוח מתמיד. כך, ורק כך, הם יוכלו לתת שירות אמין, לבצע את עבודתם באופן המקצועי ביותר ולגבות מחיר הוגן.

קטע מהתכנית יצאת צדיק:

https://www.youtube.com/embed/sL7c7ZmvgZk

איך עושים את זה במקצוענים?

חברת המקצוענים עושה זאת באמצעים מתקדמים יותר - לא על סמך בדיקה חד פעמית, אלא על בסיס סינון ראשוני וראיון אישי.

כבר בתחילת הדרך, ידענו שהדבר החשוב ביותר לכם, זה האמינות של בעלי המקצוע. לכן, בנינו מערכת שלמה שלסינון, בקרה ופיקוח, שמשאירה אצלנו רק את המקצועיים וההגונים ביותר.

אנו מצרפים רק בעלי מקצוע בעלי הסמכות ורישיונות הנדרשים ע"פ חוק ומקיימים פגישה אישית עם כל בעל מקצוע המעוניין להצטרף.

כל בעל מקצוע שנכנס לאתר מחויב לחתום על אמנת השירות של המקצוענים, המציבה סטנדרטים גבוהים של מקצוענות, אמינות והוגנות. בעלי מקצוע שאינם עומדים בסטנדרטים שהצבנו מוסרים מהאתר.

בעלי המקצוע נמצאים במעקב ארוך טווח. במוקד בקרת השירות שלנו, אנו מוציאים אלפי שיחות בכל יום לכל אחד ואחד מהצרכנים, וזאת כדי לבדוק את רמת השירות שקיבלתם. אנחנו מוודאים שבעל המקצוע הגיע בזמן, עשה עבודה מקצועית וגבה מחיר הוגן.

כל חוות הדעת באתר שלנו מאומתות באמצעות מוקד הבקרה ובעלי מקצוע שאינם עומדים בסטנדרטים שלנו מוכנסים ל"רשימה השחורה", מוסרים מהאתר באופן מידי ונחסמים לצמיתות.

במקרה וקיימת בעיה כלשהי מול בעל המקצוע, היא תטופל במוקד הגישור שלנו, שיסייע בפתרון המחלוקת. אנו נדאג שבעל המקצוע יגיע לטפל בבעיה, יחזיר כסף במידה וגבה מחיר מעל המחירון המומלץ ובמקרים מורכבים אף נשלח מומחה שיבחן את הדברים בדירה.

בנוסף, אנחנו מספקים מחירון מומלץ לצרכן, המבוסס על סקר שוק ומחירים מקובלים בענף, כך שעוד טרם הזמנת בעל המקצוע יכול הצרכן לקבל מושג על היקף ההוצאה הכספית הצפויה.

המחירים המומלצים במחירון מבוססים על מידע ממאות אלפי עבודות שבוצעו בפועל ונאספו מהצרכנים ע"י בקרת השירות שלנו. באמצעות סטטיסטיקה ומידע שאספנו על אלפי עבודות אמיתיות שבוצעו בשטח, אנו מעדכנים את המחירון ברמה יום יומית ושומרים על הרלוונטיות שלו בכל רגע נתון.

כמו כן, אתר המקצוענים כולל מגזין מקצועי רחב ומפורט, המציג טיפים, מדריכים ומידע רלוונטי בעל ערך מוסף לצרכן. מטרת המגזין המקצועי היא אחת – להחזיר את הכוח לצרכן.

המדריכים שמפורסמים ברמה יום יומית מסייעים לקורא לדעת כיצד ניתן לפתור חלק מהתקלות בעצמו, מתי צריך להזמין בעל מקצוע, למה לשים לב במהלך העבודה וכיצד לבצע תחזוקה נכונה על מנת שהתקלה לא תחזור.

ערוץ הוידאו של המקצוענים ביוטיוב מכיל עשרות סרטונים העוסקים במגוון רחב של תחומים ומכילים טיפים בעלי ערך מוסף, כאלה שלא ישאירו לכם מקום לספק ויחזירו את הכוח לידיים שלכם.

כך ורק כך, אנו יכולים להבטיח לכם שכשאתם מזמינים בעל מקצוע מהמקצוענים, אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שקיבלתם את בעל המקצוע האמין, ההגון והמקצועי ביותר.

תוכלו ללמוד על כך עוד בדף המקצוענים: אודות ובדף המקצוענים: הפיקוח שלנו .

מוקד שירות לקוחות

א׳ - ה׳: 17:00 - 08:30
נחלת יצחק 10, תל-אביב
סגור

Version: V3.6.6

הפיקוח של המקצוענים

המטרה שלנו, היא ליצור את רשימת בעלי המקצוע הכי טובים בארץ ולאפשר לכולנו להזמין בעלי מקצוע בראש שקט ובקלות

סינון בעלי מקצוע
  • מוקד בקרת השירות מחייג לעשרות אלפי לקוחותינו מידי חודש ואוסף חוות דעת ודירוגים על בעלי המקצוע.
  • ועדת השירות מתאספת אחת לחודש ובוחנת אם כל בעלי המקצוע עומדים בתנאי השירות עליהם הם חתומים.
  • במקרים בהם נמצא כי בעל מקצוע אינו עומד בתנאי השירות שלנו, אנו מסירים אותו מהאתר לצמיתות.
שירותי גישור בחינם
  • במידה ויש לך מחלוקת מול בעל מקצוע, אנו נפעל מולו בשמך כדי להגיע לפתרון הרצוי.
  • במידת הצורך, אנו שולחים נציג שלנו לבחון את העבודה בדירה בנוכחות הצדדים ולהחליט על הפתרון.
  • בעלי המקצוע מחויבים להחלטות נציג מוקד הגישור שלנו וחתומים על כך כתנאי להופעתם באתר המקצוענים .
חוות דעת ודירוגים
  • כדי לעזור לכם לבחור את בעל המקצוע, אנו מפרסמים באתר את חוות הדעת והדירוגים שלהם.
  • חוות הדעת והדירוגים נאספים ומאומתים אך ורק על ידי מוקד בקרת השירות שלנו ולכן לא ניתנים לזיוף.
  • באמצעות מאות אלפי חוות הדעת של לקוחותינו, יצרנו את רשימת בעלי המקצוע עליהם אנו ממליצים.
מוקד השירות
א׳ - ה׳: 17:00 - 08:30
נחלת יצחק 10, תל-אביב
arrow-icon