איך יודעים שממסר הפחת בלוח החשמל תקין?

אני יודע שתפקיד ממסר הפחת הוא להגן עליי מפני התחשמלות ומבין שצריך לבדוק אותו אחת למספר חודשים. שאלתי היא, איך בודקים שממסר הפחת תקין?

דני 06.12.2017

תשובה

על גבי ממסר הפחת יש כפתור טסט המסומן באמצעות האות T באנגלית. עליך ללחוץ עליו ולוודא שהחשמל בבית קפץ. במידה ולא, מדובר בסכנה של ממש ועליך להזמין חשמלאי מוסמך ומקצועי שיתקן את התקלה.

like עזר (0) dislike לא עזר (0)
מומחי המקצוענים 06.12.2017

מקסים חשמלאי

מקסים שמידט

99%

הגעה בזמן

99%

מקצועיות

96%

מחיר הוגן

ON חשמל

ON חשמל

עומר קסירר

100%

הגעה בזמן

100%

מקצועיות

93%

מחיר הוגן

סטס פרימק

סטס פרימק

100%

הגעה בזמן

100%

מקצועיות

100%

מחיר הוגן

מדריכים בנושא תיקון תקלות חשמל

התקנת גוף תאורה: כל מה שחשוב לדעת

צריכים להתקין גוף תאורה חדש? במדריך הבא נסביר מי רשאי להתקין גוף תאורה, כמה עולה להתקין גוף תאורה, איך חשמלאי מקצועי יבצע את העבודה והאם יש אחריות.

22.06.2020 קרא עוד
איך מאתרים קצר חשמלי בבית?

חושך בבית? אין טיימינג טוב לקצר חשמלי, אבל אם הוא כבר מתרחש, לפחות שנדע מדוע. במדריך הבא נציג את כל הסיבות הנפוצות לקצר חשמלי בבית, וכן את השלבים לאיתור הגורם לקצר.

20.05.2020 קרא עוד
הכל על שיפוץ הבית ומערכת חשמל

אין טיימינג מתאים יותר משיפוץ כולל של הבית, על מנת לשדרג ולשפר את מערכת החשמל שלכם. במדריך הבא ניתן את הדגש על האלמנטים שניתן לשדרג ולשפר, ועל אלה שהבטיחות פשוט מחייבת אתכם לעשות.

20.05.2020 קרא עוד
חורף חם: איך הכי בטוח לחמם את הבית?

החורף כבר כאן, הטמפרטורות יורדות וחימום הבית הוא כבר לא עניין של מותרות, אלא חובה. אז איך הכי בטוח לחמם את הבית? כל הפרטים במדריך הבא.

03.05.2020 קרא עוד
אפליקציית המקצוענים
הפיקוח של המקצוענים

המטרה שלנו, היא ליצור את רשימת בעלי המקצוע הכי טובים בארץ ולאפשר לכולנו להזמין בעלי מקצוע בראש שקט ובקלות

סינון בעלי מקצוע
  • מוקד בקרת השירות מחייג לעשרות אלפי לקוחותינו מידי חודש ואוסף חוות דעת ודירוגים על בעלי המקצוע.
  • ועדת השירות מתאספת אחת לחודש ובוחנת אם כל בעלי המקצוע עומדים בתנאי השירות עליהם הם חתומים.
  • במקרים בהם נמצא כי בעל מקצוע אינו עומד בתנאי השירות שלנו, אנו מסירים אותו מהאתר לצמיתות.
שירותי גישור בחינם
  • במידה ויש לך מחלוקת מול בעל מקצוע, אנו נפעל מולו בשמך כדי להגיע לפתרון הרצוי.
  • במידת הצורך, אנו שולחים נציג שלנו לבחון את העבודה בדירה בנוכחות הצדדים ולהחליט על הפתרון.
  • בעלי המקצוע מחויבים להחלטות נציג מוקד הגישור שלנו וחתומים על כך כתנאי להופעתם באתר המקצוענים .
חוות דעת ודירוגים
  • כדי לעזור לכם לבחור את בעל המקצוע, אנו מפרסמים באתר את חוות הדעת והדירוגים שלהם.
  • חוות הדעת והדירוגים נאספים ומאומתים אך ורק על ידי מוקד בקרת השירות שלנו ולכן לא ניתנים לזיוף.
  • באמצעות מאות אלפי חוות הדעת של לקוחותינו, יצרנו את רשימת בעלי המקצוע עליהם אנו ממליצים.
מוקד השירות
א׳ - ה׳: 17:00 - 08:30
נחלת יצחק 10, תל-אביב
arrow-icon