הכל על צביעת דירה

על מה להקפיד בחתימת החוזה, מה לעשות לפני שהצָבַּע מגיע, מה צריך לוודא לפני שהוא מתחיל לעבוד וכמה תעלה צביעת הדירה? הכל על צביעת דירה.

אתר המקצוענים
עודכן לאחרונה: 04.04.2019
צבעי

במידה והחלטתם להפקיד את עבודת הצביעה בידיו של צבעי מקצועי, המדריך הבא הוא עבורכם.

על מה להקפיד בחתימת החוזה, מה לעשות לפני שהצָבַּע מגיע, מה צריך לוודא לפני שהוא מתחיל לעבוד וכמה תעלה צביעת הדירה? כל התשובות במדריך הבא.

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים צבעי?

מחיר עבודת צביעה עשוי לרדת אם אתם תספקו את חומרי הגלם ולא בעל המקצוע.

חשוב לקבל מבעל המקצוע הצעת מחיר כתובה, מפורטת ככל האפשר, לאחר שראה את הדירה.

על ההצעה לפרט את מהות העבודה (תיקוני שפכטל או שפכטל מלא, כולל תקרה או לא) את מספר החדרים שיצבעו, תוספות (תקרות, חלונות וכיו"ב), תנאי התשלום ומועד התשלום.

כדאי לרכוש מראש כ-10 אחוזים יותר צבע על מנת לבצע תיקונים ולמנוע עיכובים.

עלות החומר: נהוג כי ליטר צבע אקרילי מספיק ל- 8-7 מ"ר (לשכבה כפולה), תלוי בסוג המותג, אופן הדילול ועוד בדירות בעלות תקרה גבוהה במיוחד (מעל 3 מטרים) העבודה תתייקר עקב הצורך לעבוד על סולם.

בעוד שאת הקירות כדאי לצבוע בצבע אקרילי בתקרות וחדר השירות ניתן להסתפק בסיד. באמבטיה כדאי לשקול צבע נוגד עובש 

כל מה שחשוב לדעת לפני שמזמינים צבעי

על מה חשוב להקפיד זמן העבודה?

הכנת הקיר: (תיקוני קיר) שלב הסרת מסמרים ודיבלים ומילוי החורים בחומר שפכטל. כמו כן יש לטפל בקילופי קיר, סדקים ועובש.

אם צובעים קיר מסויד בצבע אקרילי יש להשתמש בחומר מקשר (פריימר). שימו לב כי בעל המקצוע אכן משתמש בחומרים עליהם סיכמתם בחוזה.

עבודה נכונה: לאחר סיום מריחת שכבת הצבע הראשונה יש להמתין לייבוש מוחלט ורק לאחר מכן לצבוע בשכבה נוספת .

על מה חשוב להקפיד אחרי העבודה?

שימרו את מספר הצבע והדוגמה לצורך תיקונים עתידיים. דרשו תעודת אחריות לצביעה ל-3 חודשים כך שאם תזהו תקלות בקיר שנגרמו מהעבודה תוכלו לפנות לקבלת תיקונים.

100%

הגעה בזמן

100%

מקצועיות

100%

מחיר הוגן

100%

הגעה בזמן

97%

מקצועיות

91%

מחיר הוגן

צבע פלוס

מוטי זהבי

96%

הגעה בזמן

94%

מקצועיות

96%

מחיר הוגן

סגור

Version: V3.8.5

הפיקוח של המקצוענים

המטרה שלנו, היא ליצור את רשימת בעלי המקצוע הכי טובים בארץ ולאפשר לכולנו להזמין בעלי מקצוע בראש שקט ובקלות

סינון בעלי מקצוע
  • מוקד בקרת השירות מחייג לעשרות אלפי לקוחותינו מידי חודש ואוסף חוות דעת ודירוגים על בעלי המקצוע.
  • ועדת השירות מתאספת אחת לחודש ובוחנת אם כל בעלי המקצוע עומדים בתנאי השירות עליהם הם חתומים.
  • במקרים בהם נמצא כי בעל מקצוע אינו עומד בתנאי השירות שלנו, אנו מסירים אותו מהאתר לצמיתות.
שירותי גישור בחינם
  • במידה ויש לך מחלוקת מול בעל מקצוע, אנו נפעל מולו בשמך כדי להגיע לפתרון הרצוי.
  • במידת הצורך, אנו שולחים נציג שלנו לבחון את העבודה בדירה בנוכחות הצדדים ולהחליט על הפתרון.
  • בעלי המקצוע מחויבים להחלטות נציג מוקד הגישור שלנו וחתומים על כך כתנאי להופעתם באתר המקצוענים .
חוות דעת ודירוגים
  • כדי לעזור לכם לבחור את בעל המקצוע, אנו מפרסמים באתר את חוות הדעת והדירוגים שלהם.
  • חוות הדעת והדירוגים נאספים ומאומתים אך ורק על ידי מוקד בקרת השירות שלנו ולכן לא ניתנים לזיוף.
  • באמצעות מאות אלפי חוות הדעת של לקוחותינו, יצרנו את רשימת בעלי המקצוע עליהם אנו ממליצים.
מוקד השירות
א׳ - ה׳: 17:00 - 08:30
נחלת יצחק 10, תל-אביב
arrow-icon