מה תפקידה של קופסת הביקורת במקלחת? • המקצוענים

מה תפקידה של קופסת הביקורת במקלחת?

אנו מנצאים במהלך שיפות כולל של חדר האמבטיה והשיפוצניק אומר שעלינו להתקין קופסאת ביקורת חדש. מה זה קופסת ביקורת ומה תפקידה?

רוני | 03.04.2017

תשובה

קופסת הביקורת אמורה להיות הנקודה האחרונה לפני הקולטן. היא משמשת כצומת לאלמנטים שונים במקלחת כמו מפגש בין צינורות מים דלוחים של הכיור, המקלחת, האמבטיה ומכונת הכביסה (אם ישנה).

כשמה כן היא, מהווה נקודה לביקורת במקרה של בעיה בצנרת השופכין ולכן רצוי שתהיה הנקודה האחרונה להוצאת המים הדלוחים שכל הצנרות האחרות מגיעות אליה ומשם החוצה מחדר המקלחת.

מומחי המקצוענים  מומחי המקצוענים | 03.04.2017

י.א. אינסטלציה

  • ציון 4.61 מתוך 5

    קרא 168 חוות דעת

  • הגעה בזמן

  • מקצועיות

  • מחיר הוגן

טל אינסטלציה ומשאבות מים

  • ציון 4.33 מתוך 5

    קרא 12 חוות דעת

  • הגעה בזמן

  • מקצועיות

  • מחיר הוגן

א.א אינסטלציה וביובית

  • ציון 4.67 מתוך 5

    קרא 158 חוות דעת

  • הגעה בזמן

  • מקצועיות

  • מחיר הוגן

מדריכים בנושא אינסטלציה

לא מצחיק: אינסטלטור שמרביץ

שופט תושב רעננה טוען שהותקף על-ידי אינסטלטור שהזמין לביתו. הפרשה קיבלה חשיפה מיוחדת לא רק בגלל השופט, אלא גם בגלל עיסוקו הנוסף של האינסטלטור כקומיקאי.

המדריך לבחירת כיור למטבח

כיור מטבח הוא הלב של משטח העבודה, הוא אחד האלמנטים הפרקטיים ביותר בבית, והיום הוא אף מהווה גורם עיצובי משמעותי במטבח. במדריך הבא נסביר אילו סוגי כיורים קיימים, ומה חשוב לדעת לפני שאתם קונים כיור.

שרברב זאת בעצמך: בעיות אינסטלציה שתוכלו לפתור בעצמכם

אם להודות על האמת, את מרבית בעיות האינסטלציה לא תוכלו לפתור בעצמכם. אולם ישנן כמה דרכים פשוטות ויעילות לביצוע טיפולי "עזרה ראשונה", שיוכלו לצמצם נזקים ואי נעימות.

פיצוצי צנרת: מניעה וטיפול

תיקון פיצוץ צנרת הוא טיפול האינסטלציה היקר והמורכב ביותר ויחד עם זאת לא סובל דיחוי. מה אפשר לעשות כדי לא להגיע לכך ועל מה חשוב להקפיד במהלך התיקון

סגור

Version: V3.0.0

הפיקוח של המקצוענים

המטרה שלנו, היא ליצור את רשימת בעלי המקצוע הכי טובים בארץ ולאפשר לכולנו להזמין בעלי מקצוע בראש שקט ובקלות

סינון בעלי מקצוע
  • מוקד בקרת השירות מחייג לעשרות אלפי לקוחותינו מידי חודש ואוסף חוות דעת ודירוגים על בעלי המקצוע.
  • ועדת השירות מתאספת אחת לחודש ובוחנת אם כל בעלי המקצוע עומדים בתנאי השירות עליהם הם חתומים.
  • במקרים בהם נמצא כי בעל מקצוע אינו עומד בתנאי השירות שלנו, אנו מסירים אותו מהאתר לצמיתות.
שירותי גישור בחינם
  • במידה ויש לך מחלוקת מול בעל מקצוע, אנו נפעל מולו בשמך כדי להגיע לפתרון הרצוי.
  • במידת הצורך, אנו שולחים נציג שלנו לבחון את העבודה בדירה בנוכחות הצדדים ולהחליט על הפתרון.
  • בעלי המקצוע מחויבים להחלטות נציג מוקד הגישור שלנו וחתומים על כך כתנאי להופעתם באתר המקצוענים .
חוות דעת ודירוגים
  • כדי לעזור לכם לבחור את בעל המקצוע, אנו מפרסמים באתר את חוות הדעת והדירוגים שלהם.
  • חוות הדעת והדירוגים נאספים ומאומתים אך ורק על ידי מוקד בקרת השירות שלנו ולכן לא ניתנים לזיוף.
  • באמצעות מאות אלפי חוות הדעת של לקוחותינו, יצרנו את רשימת בעלי המקצוע עליהם אנו ממליצים.
מוקד השירות
א׳ - ה׳: 17:00 - 08:00
נחלת יצחק 10, תל-אביב