ביקור אינסטלטור

במידה והאינסטלטור לא ביצע את עבודתו מסיבה כזו או אחרת, הוא רשאי לדרוש תשלום עבור הביקור בלבד. במידה והתקלה סובלת דיחוי, כמו סתימה בכיור או נזילה מהברז, מומלץ להזמין את האינסטלטור בשעות העבודה המקובלות.

100%

הגעה בזמן

100%

מקצועיות

100%

מחיר הוגן

--.- בתהליך דירוג
- -

הגעה בזמן

- -

מקצועיות

- -

מחיר הוגן

99%

הגעה בזמן

97%

מקצועיות

93%

מחיר הוגן

טיפים

1
דרשו חשבונית שתעיד על העברת התשלום. במידה ולא תהיו מרוצים מהשירות או שהתקלה חזרה, היא תהווה אסמכתא לביצוע העבודה.
2
במידה והאינסטלטור מבצע מספר עבודות במסגרת אותו הביקור, נהוג לתת כ- 20% הנחה על הסכום הכולל.
3
במידה והתקלה סובלת דיחוי, אין טעם להזמין את האינסטלטור בשעות חריגות (לילה, שבת וחג) ולשלם יותר על הביקור.

שאלות ותשובות בנושא אינסטלציה

האם אינסטלטור רשאי לגבות תשלום גם אם לא ביצע עבודה?

לפני ימים הזמנתי איסטלטור בעקבות נזילה בברז. האינסטלטור אמר שאין טעם לתקן את הנזילה ושיש להחליף את הברז הישן. החלטתי לוותר על השירות שלו, למה הוא גבה ממני תשלום?

אליהו 21.11.2017

לתשובה המלאה

arrow

בואו ותראו איך זה נראה

מדריכים בנושא אינסטלציה

סתימה באסלה: כל מה שחשוב לדעת

סתימה באסלה זה לא דבר נעים, במיוחד לאור העובדה שהיא מעמידה אותנו במצב של חוסר נוחות מול שאר בני הבית. במדריך הבא נסביר מה גורם לסתימה באסלה, מה לא כדאי לעשות עד שהאינסטלטור מגיע והאם יש אחריות? כל התשובות בפנים

09.09.2020 קרא עוד
הכנה למדיח כלים: כל מה שחשוב לדעת

הזמנתם מדיח כלים חדש? תתחדשו. במדרך הבא נסביר איך אינסטלטור מקצועי יבצע הכנה להתקנת מדיח כלים חדש וגם, איך חשמלאי קשור לעניין?

13.08.2020 קרא עוד
תיקון ניאגרות סמויות: כל מה שחשוב לדעת

אני מודרנית ואסתטית, אך לפעמים הלקוחות חוששים ממני. מי אני? במדריך הבא נסביר מה ההבדל בין ניאגרה סמויה לרגילה, איך אינסטלטור מקצועי יתקן אותה וגם, כמה זה עולה? כל התשובות בפנים.

02.08.2020 קרא עוד
נפוץ ומטריד: תקלות אינסטלציה נפוצות

סתימה בכיור, פיצוץ בצנרת ונזילה בניאגרה הן רק חלק מתקלות האינסטלציה הנפוצות. כיצד תתמודדו איתן ואיך אינסטלטור מקצועי יפתור את התקלות? כל התשובות בפנים.

20.05.2020 קרא עוד

איך נקבעים המחירים במחירון

כבר מעל 15 שנים שמחירון המקצוענים קובע את מחירי השוק. בניית המחירון מתבצעת ב 3 שלבים:

שלב 1

איסוף המחירים של מאות אלפי העבודות שבוצעו בפועל

שלב 2

הצלבת נתוני המחירים עם בעלי המקצוע ומומחי התוכן שלנו

שלב 3

שיקלול סטטיסטי של כלל הנתונים וממוצעי המחירים ויצירת המחירון המומלץ
אפליקציית המקצוענים
הפיקוח של המקצוענים

המטרה שלנו, היא ליצור את רשימת בעלי המקצוע הכי טובים בארץ ולאפשר לכולנו להזמין בעלי מקצוע בראש שקט ובקלות

סינון בעלי מקצוע
  • מוקד שירות הלקוחות מחייג לעשרות אלפי לקוחותינו מידי חודש ואוסף חוות דעת ודירוגים על בעלי המקצוע.
  • ועדת השירות מתאספת אחת לחודש ובוחנת אם כל בעלי המקצוע עומדים בתנאי השירות עליהם הם חתומים.
  • במקרים בהם נמצא כי בעל מקצוע אינו עומד בתנאי השירות שלנו, אנו מסירים אותו מהאתר לצמיתות.
שירותי גישור בחינם
  • במידה ויש לך מחלוקת מול בעל מקצוע, אנו נפעל מולו בשמך כדי להגיע לפתרון הרצוי.
  • במידת הצורך, אנו שולחים נציג שלנו לבחון את העבודה בדירה בנוכחות הצדדים ולהחליט על הפתרון.
  • בעלי המקצוע מחויבים להחלטות נציג מוקד הגישור שלנו וחתומים על כך כתנאי להופעתם באתר המקצוענים .
חוות דעת ודירוגים
  • כדי לעזור לכם לבחור את בעל המקצוע, אנו מפרסמים באתר את חוות הדעת והדירוגים שלהם.
  • חוות הדעת והדירוגים נאספים ומאומתים אך ורק על ידי מוקד שירות הלקוחות שלנו ולכן לא ניתנים לזיוף.
  • באמצעות מאות אלפי חוות הדעת של לקוחותינו, יצרנו את רשימת בעלי המקצוע עליהם אנו ממליצים.
מוקד השירות
א׳ - ה׳: 17:00 - 08:30
נחלת יצחק 10, תל-אביב
arrow-icon