מוקד גישור ויישוב מחלוקות: איך זה עובד?
בעיה עם בעל המקצוע? אתם לא לבד. מוקד הגישור ויישוב המחלוקות של המקצוענים קיים בדיוק בשביל שיהיה מישהו שיעמוד לצדכם כשצריך.
כשמזמינים בעל מקצוע כדי לתקן בעיה בבית, ולעיתים בגמר ביצוע העבודה עלולה להיווצר מחלוקת עם בעל המקצוע - בגלל טיב העבודה, בגלל שאנחנו מרגישים שגבו מאתנו סכום כסף גבוה מדי או כל סיבה אחרת.

איך זה עובד?
בדרך כלל ישמחו בעלי המקצוע לקחת חלק בחתירה לפתרון, מתוך הבנה כי לקוח מרוצה הוא שגריר נפלא.
אבל, אם קרה ובעל המקצוע מסרב - יופעלו סנקציות על בעל המקצוע, על-מנת להבטיח את שיתוף הפעולה המלא שלו בתהליך.
הצרכן אינו מרוצה מהשירות שקיבל מבעל המקצוע. פניה למוקד הגישור ויישוב המחלוקות: 8877* (או באמצעות מילוי טופס התלונה באתר).
המוקד פותח בהליך גישור ויישוב מחלוקות – מול בעל המקצוע והצרכן.
מגוון פתרונות: בעל המקצוע יחזור לתקן עבודה, בעל המקצוע ישפה את הצרכן בגין עבודה לא מקצועית דיה או בגלל גביה, שהוסכם כי היתה מופרזת, תוארך תקופת האחריות ועוד.

בעלי מקצוע
וזה עובד. תתפלאו, אבל גם בעלי המקצוע רוצים שתצאו מרוצים, ושבפעם הבאה שתהיה בעיה כלשהיא בבית תזמינו אותם ותמליצו לחברים, והם משתפים פעולה בשמחה ומתוך היותם שותפים לחזון ערכי אחד: "אנשים סומכים על אנשים".