החלפת תרמוסטט בדוד חשמל

תפקידו של התרמוסטט הוא להורות לגוף החימום להפסיק את עבודתו, כאשר המים מגיעים לטמפרטורה הרצויה. במידה והתרמוסטט מקולקל, גוף החימום יעבוד ללא הפסקה, עד שהוא יישרף וייקצר. טכנאי הדודים יחליף את התרמוסטט ויווסת שוב את הדוד לטמפרטורה הרצויה.

ירון סאסי

י.ס. אנרגיה - דודי שמש

98%

הגעה בזמן

98%

מקצועיות

95%

מחיר הוגן

שון יל

מ.ש.י דודים ואינסטלציה

96%

הגעה בזמן

92%

מקצועיות

88%

מחיר הוגן

יוסי כהן

י. כהן מערכות שמש

100%

הגעה בזמן

100%

מקצועיות

94%

מחיר הוגן

טיפים

1
דרשו מהטכנאי לכוון את התרמוסטט על 65 מעלות, על מנת להימנע מבזבוז חשמל מיותר.
2
על החלפת תרמוסטט מקובל לתת אחריות של שנה אחת.
3
התרמוסטט עצמו אינו יכול להתקלקל, אלא רק הפיוז שמתלווה אליו.
4
לאחר החלפת התרמוסטט, טכנאי דוודים מקצועי יוודא שהוא יציב ויחזק אותו במידת הצורך.
5
טרם ביצוע העבודה, טכנאי דוודים מקצועי יסגור את שיבר המים הראשי וינתק את אספקת החשמל לדוד.

שאלות ותשובות בנושא דודי חשמל

על כמה מעלות צריך לכוון את התרמוסטט של הדוד?

הדוד שלי (דוד חשמל) לא מחמם את המים כמו שצריך. מכיוון שהדוד חדש, טכנאי דוודים אמר לי שיתכן והתרמוסטט לא מכוון כמו שצריך. על כמה מעלות צריך לכוון את התרמוסטט של הדוד? 

איך נקבעים המחירים במחירון

כבר מעל 15 שנים שמחירון המקצוענים קובע את מחירי השוק. בניית המחירון מתבצעת ב 3 שלבים:

שלב 1

איסוף המחירים של מאות אלפי העבודות שבוצעו בפועל

שלב 2

הצלבת נתוני המחירים עם בעלי המקצוע ומומחי התוכן שלנו

שלב 3

שיקלול סטטיסטי של כלל הנתונים וממוצעי המחירים ויצירת המחירון המומלץ
סגור

Version: V3.5.1

הפיקוח של המקצוענים

המטרה שלנו, היא ליצור את רשימת בעלי המקצוע הכי טובים בארץ ולאפשר לכולנו להזמין בעלי מקצוע בראש שקט ובקלות

סינון בעלי מקצוע
  • מוקד בקרת השירות מחייג לעשרות אלפי לקוחותינו מידי חודש ואוסף חוות דעת ודירוגים על בעלי המקצוע.
  • ועדת השירות מתאספת אחת לחודש ובוחנת אם כל בעלי המקצוע עומדים בתנאי השירות עליהם הם חתומים.
  • במקרים בהם נמצא כי בעל מקצוע אינו עומד בתנאי השירות שלנו, אנו מסירים אותו מהאתר לצמיתות.
שירותי גישור בחינם
  • במידה ויש לך מחלוקת מול בעל מקצוע, אנו נפעל מולו בשמך כדי להגיע לפתרון הרצוי.
  • במידת הצורך, אנו שולחים נציג שלנו לבחון את העבודה בדירה בנוכחות הצדדים ולהחליט על הפתרון.
  • בעלי המקצוע מחויבים להחלטות נציג מוקד הגישור שלנו וחתומים על כך כתנאי להופעתם באתר המקצוענים .
חוות דעת ודירוגים
  • כדי לעזור לכם לבחור את בעל המקצוע, אנו מפרסמים באתר את חוות הדעת והדירוגים שלהם.
  • חוות הדעת והדירוגים נאספים ומאומתים אך ורק על ידי מוקד בקרת השירות שלנו ולכן לא ניתנים לזיוף.
  • באמצעות מאות אלפי חוות הדעת של לקוחותינו, יצרנו את רשימת בעלי המקצוע עליהם אנו ממליצים.
מוקד השירות
א׳ - ה׳: 17:00 - 08:30
נחלת יצחק 10, תל-אביב
arrow-icon