הכל על התקנת מקלחונים

מה יש לקחת בחשבון כשרוצים להתקין מקלחות בבית, מה חשוב לוודא ברכישת המקלחון, על מה להקפיד עם סיום העבודה וכמה כל זה צריך לעלות? הכל על התקנת מקלחונים.

אתר המקצוענים
עודכן לאחרונה: 04.04.2019
זגגים

משפצים את הבית? מחדשים את חדר האמבטיה?

במדריך הבא נתמקד באלמנטים עליהם יש לתת את הדגש לפני הזמנת מקלחון, וגם לאחריה.

למה חשוב לשים לב לפני הזמנת מקלחון?

שיקולים שיש להתחשב בהם בבחירת מקלחון: גודל, סוג החומר ועוביו, מיקום מיועד, אופן הניקוז ואופן הפתיחה.

לפי התקן על המקלחון להיות בנוי מזכוכית רבודה או מחוסמת. עובי הזכוכית המומלץ הוא 8 מ"מ לפחות.

זכוכית רבודה: מוכרת גם בשם זכוכית טריפלקס שכן היא מורכבת משתי שכבות זכוכית המודבקות על גבי יריעה פלסטית, כך בעת שבירת הזכוכית החלקים נשארים דבוקים ליריעה, לא מתנפצים ולא גורמים לפציעה.

זכוכית מחוסמת: זכוכית המחוממת לטמפרטורה גבוהה במיוחד ואז עוברת קירור מהיר, תהליך המקשיח ועושה אותה עמידה יותר פי 5-3 מזכוכית רגילה.

אופן הפתיחה: דלת הזזה או דלת ציר הנפתחת כלפי חוץ הן האפשרויות הבטוחות יותר שכן כך ניתן לפתוח את הדלת בעת מקרה חירום בקלות.

ניקוז: במקרים בהם ניתן ליצור שיפוע בריצוף כך שהמים ינוקזו ישירות זו נחשבת לאפשרות היעילה יותר.

במקרים אחרים יש להתקין אגנית, מעין כיור או דפנות על רצפת המקלחון, שתמנע מהמים לגלוש לשאר החדר עד לניקוז מלא של המים 

מקלחון פינתי

למה חשוב לשים לב אחרי ההתקנה?

מניעת עובש וניקיון: נקו חלקי אלומיניום, פלסטיק או גומי בעזרת מטלית ומעט מים עם סבון כלים או חומץ.

אם נוצר מעט עובש בפינות המקלחון ניתן לנקות אותו עם אקונומיקה מדוללת במים, ובאופן דומה את האגנית.

אחריות: האחריות למול הצגת חשבונית ניתנת על ההתקנה עצמה ולתקלות הנובעות ממנה ולא על פגיעות במקלחון. תקופות האחריות משתנות מ-10-3 שנים.

95%

הגעה בזמן

93%

מקצועיות

89%

מחיר הוגן

מראות קריסטל

שלמה וינבאום

100%

הגעה בזמן

100%

מקצועיות

100%

מחיר הוגן

א.ר גלאס

אלירן כתבי

80%

הגעה בזמן

76%

מקצועיות

68%

מחיר הוגן

סגור

Version: V3.6.6

הפיקוח של המקצוענים

המטרה שלנו, היא ליצור את רשימת בעלי המקצוע הכי טובים בארץ ולאפשר לכולנו להזמין בעלי מקצוע בראש שקט ובקלות

סינון בעלי מקצוע
  • מוקד בקרת השירות מחייג לעשרות אלפי לקוחותינו מידי חודש ואוסף חוות דעת ודירוגים על בעלי המקצוע.
  • ועדת השירות מתאספת אחת לחודש ובוחנת אם כל בעלי המקצוע עומדים בתנאי השירות עליהם הם חתומים.
  • במקרים בהם נמצא כי בעל מקצוע אינו עומד בתנאי השירות שלנו, אנו מסירים אותו מהאתר לצמיתות.
שירותי גישור בחינם
  • במידה ויש לך מחלוקת מול בעל מקצוע, אנו נפעל מולו בשמך כדי להגיע לפתרון הרצוי.
  • במידת הצורך, אנו שולחים נציג שלנו לבחון את העבודה בדירה בנוכחות הצדדים ולהחליט על הפתרון.
  • בעלי המקצוע מחויבים להחלטות נציג מוקד הגישור שלנו וחתומים על כך כתנאי להופעתם באתר המקצוענים .
חוות דעת ודירוגים
  • כדי לעזור לכם לבחור את בעל המקצוע, אנו מפרסמים באתר את חוות הדעת והדירוגים שלהם.
  • חוות הדעת והדירוגים נאספים ומאומתים אך ורק על ידי מוקד בקרת השירות שלנו ולכן לא ניתנים לזיוף.
  • באמצעות מאות אלפי חוות הדעת של לקוחותינו, יצרנו את רשימת בעלי המקצוע עליהם אנו ממליצים.
מוקד השירות
א׳ - ה׳: 17:00 - 08:30
נחלת יצחק 10, תל-אביב
arrow-icon