למה המזגן מרעיש?

יש לי מזגן עילי בסלון ולאחרונה הוא מרעיש בצורה יוצאת דופן. מה הסיבה ומה אתם ממליצים לעשות?

רותם 08.07.2018

תשובה

לרעש מהיחידה הפנימית של המזגן קיימים מגוון גורמים, הנחלקים למעשה לשני סוגים. הראשון, תחזוקה לא נכונה שלנו. השני, תקלה ברכיבים פנימיים של המזגן.

ראשית, עלייך לוודא שמכסה המזגן סגור כראוי, שהפילטר יושב כמו שצריך בתושבת שלו ושהוא נקי. במידה ולא, הדבר יכול להפיק תקתוקי פלסטיק מטרידים.

במזגן יש רכיב שנקרא מאיץ, מעין מאוורר שאחראי על פליטת האוויר לחלל החדר. במידה והוא לא יושב טוב על המיסב שלו, הוא יפיק תקתוקי פלסטיק. יש לוודא שהמנוע של המאוורר הזה תקין, שכן במידה ולא הוא יפיק זמזום שדומה לזה של הצרצרים.

הסרטון הבא מסכם את כל מה שחשוב לדעת בנושא:

like עזר (0) dislike לא עזר (0)
מומחי המקצוענים 08.07.2018
100%

הגעה בזמן

100%

מקצועיות

97%

מחיר הוגן

96%

הגעה בזמן

95%

מקצועיות

92%

מחיר הוגן

100%

הגעה בזמן

99%

מקצועיות

92%

מחיר הוגן

מדריכים בנושא תיקון והתקנת מזגן

החלפת כרטיס פיקוד במזגן: כל מה שחשוב לדעת

כרטיס הפיקוד הוא המוח של המזגן, כך שבלעדיו המזגן פשוט לא יעבוד כמו שצריך. מה קורה כשכרטיס הפיקוד מתקלקל, מתי משתלם להחליף אותו ולמה חשוב לשים לב במהלך העבודה? כל התשובות בפנים.

קרא עוד
התקנת המזגן, תחזוקה וטיפים לקירור יעיל

מחירי החשמל ממשיכים לעלות כל הזמן, ובכל קיץ נשבר מחדש שיא הביקוש לחשמל בישראל. כיצד נוכל לעבור את הקיץ הישראלי בשלום, עם מזג אוויר נוח בתוך הבית וגם לחסוך בעלויות

קרא עוד
תיקון תקלות במזגן: המדריך המלא

התקלות במזגן הן רבות ומגוונות, אך בסופו של דבר כולם מתנקזות לאותו מצב של חוסר אונים בו הבית לא ממוזג בחום הכבד של הקיץ. כדי לדעת מה הן התקלות הנפוצות, איך תוכלו לזהות אותן, מה טכנאי מזגנים מקצועי יעשה, והאם כדאי לכם בכלל לתקן, כנסו למדריך הבא.

קרא עוד
נזילת מים מהמזגן: מה הסיבות וכיצד פותרים?

טפטופי מים ביולי - אוגוסט אינם דבר שבשגרה, אך בהחלט מחזה שכיח כשהם מגיעים מהמזגן. מדוע המזגן מטפטף, מה ההבדל בין נזילה לנזילה, ומה תוכלו לעשות כדי לתקן אותה? כל התשובות במדריך הבא.

קרא עוד
סגור

Version: V3.6.6

הפיקוח של המקצוענים

המטרה שלנו, היא ליצור את רשימת בעלי המקצוע הכי טובים בארץ ולאפשר לכולנו להזמין בעלי מקצוע בראש שקט ובקלות

סינון בעלי מקצוע
  • מוקד בקרת השירות מחייג לעשרות אלפי לקוחותינו מידי חודש ואוסף חוות דעת ודירוגים על בעלי המקצוע.
  • ועדת השירות מתאספת אחת לחודש ובוחנת אם כל בעלי המקצוע עומדים בתנאי השירות עליהם הם חתומים.
  • במקרים בהם נמצא כי בעל מקצוע אינו עומד בתנאי השירות שלנו, אנו מסירים אותו מהאתר לצמיתות.
שירותי גישור בחינם
  • במידה ויש לך מחלוקת מול בעל מקצוע, אנו נפעל מולו בשמך כדי להגיע לפתרון הרצוי.
  • במידת הצורך, אנו שולחים נציג שלנו לבחון את העבודה בדירה בנוכחות הצדדים ולהחליט על הפתרון.
  • בעלי המקצוע מחויבים להחלטות נציג מוקד הגישור שלנו וחתומים על כך כתנאי להופעתם באתר המקצוענים .
חוות דעת ודירוגים
  • כדי לעזור לכם לבחור את בעל המקצוע, אנו מפרסמים באתר את חוות הדעת והדירוגים שלהם.
  • חוות הדעת והדירוגים נאספים ומאומתים אך ורק על ידי מוקד בקרת השירות שלנו ולכן לא ניתנים לזיוף.
  • באמצעות מאות אלפי חוות הדעת של לקוחותינו, יצרנו את רשימת בעלי המקצוע עליהם אנו ממליצים.
מוקד השירות
א׳ - ה׳: 17:00 - 08:30
נחלת יצחק 10, תל-אביב
arrow-icon