אינסטלטור יצאת צדיק: האמנם?

המקרים בהם אתם מזמינים את האינסטלטור מתוך לחץ, הם בדיוק המקרים בהם האינסטלטור ינסה להוכיח לכם שהוא הצדיק המושיע שלכם. אז האם האינסטלטור שלכם באמת צדיק ואיך לא נופלים בפח? כל התשובות לפניכם.

אייל רונן עודכן לאחרונה: 11.07.2019
אינסטלטורים

עזבתי הכל ובאתי, הצלתי לך את המצב, חסכתי לך שבירה של הקיר וגם שמתי לך מסנן אבנית. אגב, אם היית מזמין את האסלה הזו דרך החברה, היית משלם כפליים.

כל אלה הן רק חלק מהסיטואציות בהם האינסטלטור יעשה הכל כדי להוכיח לכם שהוא הצדיק שלכם. אז האם האינסטלטור שלכם באמת צדיק ואיך לא נופלים בפח? כל התשובות לפניכם.

עזבתי הכל ובאתי

אין ספק שהמשפט "עזבתי הכל ובאתי" טומן בחובו קאץ' לא קטן מבחינתכם. לכם יש פיצוץ בצנרת המים, כל הבית מוצף ואתם רק מחכים למושיע שיבוא ויציל אתכם מהמצב.

אז בואו נדבר קצת על מצבי SOS – זה לגיטימי לגבות יותר כסף עבור ביקור בשעת לילה או חג. אינסטלטורים יכולים לגבות בין 150%-200% על ביקורים בשעות לא שגרתיות וזה בסדר.

אך זה לא מקובל לגבות יותר כסף על קריאה מעכשיו לעכשיו בשעות שגרתיות. האינסטלטור לא צריך לנצל את העובדה שאתם במצוקה ולגבות יותר כסף על כך.

חסכתי לך שבירה של הקיר

אם יש לכם ניאגרה סמויה בבית, אולי יצא לכם לשמוע את המשפט הזה, "חסכתי לך שבירה של הקיר".

ניאגרה סמויה היא ניאגרה שמיכל ההדחה שלה נמצא מאחורי הקיר. במקרים בהם יש תקלה בניאגרה, כמו נזילה למשל, עולה השאלה מה עושים? האם חייבים לשבור את הקיר כדי לתקן את התקלה?

אז זהו, שלא. בניאגרות סמויות קיים פאנל שירות, שכל תפקידו הוא לחסוך את הצורך בשבירת הקיר, בכל פעם שמתגלה תקלה כזו או אחרת.

פאנל השירות נמצע בחזית הקיר ולמעשה הוא משמש גם כלחצן ההדחה של המים. האינסטלטור יפתח את פתח השירות, מה שיאפשר לו גישה נוחה לכל הרכיבים הפנימיים של הניאגרה.

אז בפעם הבאה שיש לכם נזילה בניאגרה הסמויה ואתם שומעים את המשפט "חסכתי לך שבירה של הקיר", דעו שאין לכם עניין עם צדיק.

סגרתי לך את הקיר

פיצוץ בצינור מים שבתוך הקיר – אמנם לא מדובר בתקלה נפוצה, אבל כשהיא כבר מתרחשת, זה פשוט שישו ושמחו.

ראשית, יש לאתר את מקור הפיצוץ באמצעות מצלמה תרמית. לאחר מכן, יש לשבור את הקיר או המרצפות בסמוך למקור הפיצוץ, ולבצע תיקון מקומי באמצעות השמת מחבר או רוכב.

החוק הלא כתוב קובע שמי שפותח את הקיר, הוא גם זה שסוגר אותו. כבר קרו מקרים שאינסטלטורים השאירו את הלקוחות שלהם בלי קיר, מהסיבה הפשוטה שהם פשוט "לא שיפוצניקים".

אז כן, במחיר שאתם משלמים, סגירת הקיר צריכה להיות כלולה. זה לא עניינכם אם האינסטלטור מביא מישהו כדי לסגור את הקיר, או סוגר אותו בעצמו. אתם לא צריכים לשלם יותר כסף.

חשוב לציין – אתם כן אחראיים לספר לאינסטלטור את הקרמיקה, הוא צריך לסגור את הקיר.

הבאתי לך אסלה משהו משהו

אם אתם מחליפים כלי סניטרי כל שהוא (כמו אסלה או כיור), יש לכם 2 אפשרויות. הראשונה, היא לרכוש את הכלי הסניטרי בעצמכם ולהזמין אינסטלטור שיתקן אותו. השנייה, היא להזמין אינסטלטור שיספק לכם בעצמו את הכלי הסניטרי ויתקין לכם אותו.

אין בעיה עם אף אחת מהאופציות, אולם בכל הקשור לאופציה השנייה, יש פה סיכוי לא קטן לנפילות.

לא פעם יציע לכם האינסטלטור לרכוש את האסלה דרכו במחיר משתלם, כי לו היא עולה פחות והוא רוכש אותן בסיטונאות. מה שאתם לא יודעים זה שיש סיכוי לא קטן בכלל שאתם מקבלים מוצר מחודש, לפעמים אולי גם סוג ב או דגם ממועדפים.

שמתי לך גם מסנן אבנית

על בעיות לחץ מים בבית שמעתם? אז כן, יש בתים שבהם לחץ המים בברזים נמוך מהרגיל. לעיתים זה קורה בדירות בקומות גבוהות, לעיתים בגלל צנרת מיושנת ולעיתים סתם בגלל סתימה ברשת הסינון של הברז.

אז במידה ומדובר בלחץ מים נמוך בקומות גבוהות, הפתרון הפשוט הוא להתקין משאבת מים שתסייע למים לעלות לדירה שלכם.

עד כאן הכל בסדר – אך כשמדובר בצנרת מים ישנה, סתימה בצנרת או סתימה פשוטה במסנן של הברז, פה העניין מתחיל קצת להסתבך.

אינסטלטור מקצועי יאבחן את הבעיה בשטח ויספק פתרון הולם למצב הספציפי. אם הצנרת מיושנת, הוא יציע לכם להיכנס לפרויקט של החלפת צנרת. אם יש סתימה בצנרת, הוא יצטרך להתגבר עליה בדרכים שונות.

אם לחץ המים נמוך רק בברז ספציפי אחד, אינסטלטור מקצועי יסיק מכך שיש בעיה בברז עצמו. הוא ינקה את פיית המסנן שלו, או ימליץ על החלפה שלו.

כבר שמענו על מקרים בהם בתום העבודה אינסטלטורים התקינו ללקוחות שלהם מסנן אבנית על שעון המים הראשי של הדירה, זאת במטרה למנוע סתימות עתידיות בצנרת.

זה בסדר ולעיתים אפילו קצת מסייע במניעת תקלות עתידיות. אך לפני שהאינסטלטור ממהר לבצע את ההתקנה, הוא מחויב לשאול אתכם אם אתם מעוניינים ולציין בפניכם מה העלות.

האם האינסטלטור שלך באמת צדיק?

איך לא נופלים בפח?

בחנו את הסיטואציה - אם המצב לא דחוף ואתם לא חייבים להזמין את האינסטלטור מעכשיו לעכשיו, אז עדיף. סתימה בכיור למשל, לא מצריכה הזמנה דחופה של אינסטלטור, זה יכול לחכות. כך גם נזילה מהאסלה או מהניאגרה.

אם יש פיצוץ בצינור מים שבתוך הקיר, אין ספק שמדובר במצב שונה. גם כאן, אתם יכולים לרדת לשיבר הראשי של המים ופשוט לסגור את אספקת המים לדירה.

במקרים בהם יש נזילה בברז, הציצו מתחת לכיור וסגרו את ברז הניל הקטן, שאחראי על אספקת המים לברז.

ספקו לאינסטלטור את כל הפרטים - אל תסתפקו ב"יש לי סתימה", או "יש לי נזילה". ספרו לאינסטלטור איפה יש לכם סתימה, האם זו סתימה חוזרת, האם הסתימה מקומית או במספר כיורים.

כך האינסטלטור יוכל להבין האם מדובר בבעיה מקומית בדירה, או שבכלל יש סתימה בקו הביוב ועליכם להזמין ביובית.

בדקו את המוצר שהאינסטלטור מספק לכם - במידה ואתם מתקינים כלי סניטרי כזה או אחר ומחליטים לרכוש אותו דרך האינסטלטור, יש מספר דרכים לוודא שהמוצר הזה איכותי.

ראשית, גם אסלה וגם כיור חייבים לשאת עליהם סימון תו תקן במקום נראה לעין, עליו מפורטים ארץ הייצור, שם היצרן, היבואן והאם היא סוג א', סוג ב' או סוג ג'.

השתמשו בידע ופהכו אותו לכוח - כשלאינסטלטור יש יתרון עליכם, אתם בבעיה. לכן, לפני שאתם ממהרים להזמין אותו, כנסו למחירון המומלץ לצרכן וודאו מה טווח המחיר הסביר לעבודה. קראו את המידע המקצועי והבינו מה עשוי להקפיץ את המחיר.

כך תגיעו לשיחת הטלפון עם האינסטלטור כשאתם פחות או יותר כבר יודעים איפה אתם נמצאים וכמה הוא אמור לגבות.

א.א אינסטלציה וביובית

  • ציון 4.69 מתוך 5

    קרא 170 חוות דעת

  • 99%

    הגעה בזמן

  • 99%

    מקצועיות

  • 90%

    מחיר הוגן

גבריאל שירותי אינסטלציה וביוב

  • ציון 4.66 מתוך 5

    קרא 599 חוות דעת

  • 99%

    הגעה בזמן

  • 99%

    מקצועיות

  • 90%

    מחיר הוגן

4 אינסטלטורים

  • ציון 4.81 מתוך 5

    קרא 140 חוות דעת

  • 100%

    הגעה בזמן

  • 100%

    מקצועיות

  • 95%

    מחיר הוגן

סגור

Version: V3.3.2

הפיקוח של המקצוענים

המטרה שלנו, היא ליצור את רשימת בעלי המקצוע הכי טובים בארץ ולאפשר לכולנו להזמין בעלי מקצוע בראש שקט ובקלות

סינון בעלי מקצוע
  • מוקד בקרת השירות מחייג לעשרות אלפי לקוחותינו מידי חודש ואוסף חוות דעת ודירוגים על בעלי המקצוע.
  • ועדת השירות מתאספת אחת לחודש ובוחנת אם כל בעלי המקצוע עומדים בתנאי השירות עליהם הם חתומים.
  • במקרים בהם נמצא כי בעל מקצוע אינו עומד בתנאי השירות שלנו, אנו מסירים אותו מהאתר לצמיתות.
שירותי גישור בחינם
  • במידה ויש לך מחלוקת מול בעל מקצוע, אנו נפעל מולו בשמך כדי להגיע לפתרון הרצוי.
  • במידת הצורך, אנו שולחים נציג שלנו לבחון את העבודה בדירה בנוכחות הצדדים ולהחליט על הפתרון.
  • בעלי המקצוע מחויבים להחלטות נציג מוקד הגישור שלנו וחתומים על כך כתנאי להופעתם באתר המקצוענים .
חוות דעת ודירוגים
  • כדי לעזור לכם לבחור את בעל המקצוע, אנו מפרסמים באתר את חוות הדעת והדירוגים שלהם.
  • חוות הדעת והדירוגים נאספים ומאומתים אך ורק על ידי מוקד בקרת השירות שלנו ולכן לא ניתנים לזיוף.
  • באמצעות מאות אלפי חוות הדעת של לקוחותינו, יצרנו את רשימת בעלי המקצוע עליהם אנו ממליצים.
מוקד השירות
א׳ - ה׳: 17:00 - 08:30
נחלת יצחק 10, תל-אביב