איזו פוליסת ביטוח צריך המוביל?

השולחן נשרט? הטלוויזיה נסדקה? תתפלאו, אבל יכול להיות יותר גרוע. למשל לגלות שפוליסת הביטוח של המובילים לא מכסה נזק שנגרם תוך כדי ההעברה. מה צריך לשאול את המובילים רגע לפני שמעמיסים את הארגזים?

אור סימן טוב
עודכן לאחרונה: 08.04.2019
הובלות

העברת דירה היא מבצע שהרבה יכול להשתבש בו – המובילים מאחרים, פנצ`רים, פקקים, ארגזים נפתחים, ועוד הפתעות כאלה ואחרות.

כדי לא להגיע למצב כזה מומלץ לברר לפני תחילת העבודה האם למוביל שלכם יש ביטוח, ומה הוא מכסה.

הובלה בטוחה: פוליסה לסחורות בהעברה

וודאו שברשטות חברת ההובלות שבחרתם יש פוליסת ביטוח לסחורות בהעברה. פוליסה זו מבטחת סחורות ומטען בזמן הובלתם ממקום למקום.

פוליסה זו נפוצה בקרב בעלי מקצוע המשתמשים בכלי רכב המעבירים פריטים וציוד ממקום למקום – גננים, טכנאי מזגנים, מסגרים וגם מובילים, שעושים את פרנסתם משינוע מטענים.

אולם הפוליסה עצמה לא תמיד מספיקה כדי לכסות את הרכוש שלכם מכל הכיוונים.

סוכן הביטוח שלומי גילה מסוכנות אורן-מזרח, ממליץ לבדוק אם לפוליסה של המוביל שלכם יש את התוספות הבאות.

הובלות

ביטוח צד ג`: בעת העברת דירה הלקוח נחשב כצד ג`. ללא תוספת ביטוח צד ג` הלקוח עשוי לגלות שהוא לא זכאי לפיצוי על נזקים שנגרמו במהלך ההעברה.

כיסוי טעינה ופריקה: ביטוח על נזקים שעשויים להיגרם בעת טעינת הציוד או פריקתו לאחר ההגעה ליעד.

כיסוי לשינוע הסחורה עד למיקומה הסופי: תוספת שמכסה נזק שעשוי להיגרם מרגע הפריקה ועד להנחתו במיקומו הסופי (כלומר מיקומו הקבוע בבית).

תוספת ויתור שיבוב: תוספת שמבטלת את זכותה של חברת הביטוח לדרוש את הסכום ששילמה מהאדם שגרם את הנזק למטען.

תוספת כיסוי למנוף: כיסוי לנזק שעשוי להיגרם למטען בעת שינועו בעזרת מנוף.

תוספות זה לא הכל: פרטים נוספים שחשוב לברר

ישנם מספר פרטים נוספים הקשורים לפוליסה, שאותם כדאי לברר לפני שבוחרים במוביל:

פוליסת כל הסיכונים: מומלץ לשכור מוביל שברשותו פוליסה המוגדרת בתור `פוליסת כל הסיכונים`. פוליסה זו מכסה כמעט את כל הסיכונים שעשויים להיגרם בעת שינוע מטען ממקום למקום.

פרטים נוספים שחשוב לברר

ש להדגיש כי פוליסת כל הסיכונים מכסה יותר מקרים מאשר פוליסת ביטוח מקיף. הרכב המכוסה: וודאו שהביטוח מכסה את הרכב שמבצע את ההובלה ולא רכב אחר.

השתתפות עצמית: מהו סכום ההשתתפות העצמית שכוללת הפוליסה, ומי אחראי לשלם אותו – המוביל או הלקוח?

מומלץ לברר פרטים מעין אלו לפני תחילת העבודה, כדי שלא יהיו הפתעות במהלכה.

סכום כיסוי הפוליסה: חשוב לברר את ערך הסחורה שהפוליסה מכסה ולא להטעין את רכב ההובלה במטען שעולה על סכום זה.

במידה ויש צורך להעביר פריטים בשווי שעולה על סכום הכיסוי, בקשו מהמובילים להעביר את המטען במספר נסיעות.

תוקף: יש לוודא שהפוליסה משולמת ובתוקף. לפוליסה שתוקפה פג אפילו ביום אחד, או שלא שולמה, פשוט אין משמעות - היא לא מכסה את המטען ונסיעה עמה כמוה כנסיעה ללא פוליסה כלל.

חשוב לוודא שהפוליסה שבידי המוביל כוללת את כל התוספות והכיסויים המתאימים.

בלעדיהם אינכם יכולים לדעת אם תקבלו פיצוי הולם על נזקים לרכושכם או לא. אל תתביישו לשאול את המוביל שאלות על סוג הביטוח שברשותו ומומלץ אפילו לבקש לראות אותה.

למוביל מקצועי שמכוסה כראוי לא יהיה מה להסתיר. הוא לא יפחד לענות על שאלות או לשתף פעולה בכל דרך אחרת.

סלבה ג`ולנוב

אפדייט הובלות - ללא פריטים

100%

הגעה בזמן

100%

מקצועיות

100%

מחיר הוגן

ולדימיר שפינר

Victory-הובלות ללא פריטים בודדים

--.- בתהליך דירוג
- -

הגעה בזמן

- -

מקצועיות

- -

מחיר הוגן

אלכס פונדה

JUST MOVE - ללא פריטים בודדים!

97%

הגעה בזמן

100%

מקצועיות

98%

מחיר הוגן

סגור

Version: V3.5.1

הפיקוח של המקצוענים

המטרה שלנו, היא ליצור את רשימת בעלי המקצוע הכי טובים בארץ ולאפשר לכולנו להזמין בעלי מקצוע בראש שקט ובקלות

סינון בעלי מקצוע
  • מוקד בקרת השירות מחייג לעשרות אלפי לקוחותינו מידי חודש ואוסף חוות דעת ודירוגים על בעלי המקצוע.
  • ועדת השירות מתאספת אחת לחודש ובוחנת אם כל בעלי המקצוע עומדים בתנאי השירות עליהם הם חתומים.
  • במקרים בהם נמצא כי בעל מקצוע אינו עומד בתנאי השירות שלנו, אנו מסירים אותו מהאתר לצמיתות.
שירותי גישור בחינם
  • במידה ויש לך מחלוקת מול בעל מקצוע, אנו נפעל מולו בשמך כדי להגיע לפתרון הרצוי.
  • במידת הצורך, אנו שולחים נציג שלנו לבחון את העבודה בדירה בנוכחות הצדדים ולהחליט על הפתרון.
  • בעלי המקצוע מחויבים להחלטות נציג מוקד הגישור שלנו וחתומים על כך כתנאי להופעתם באתר המקצוענים .
חוות דעת ודירוגים
  • כדי לעזור לכם לבחור את בעל המקצוע, אנו מפרסמים באתר את חוות הדעת והדירוגים שלהם.
  • חוות הדעת והדירוגים נאספים ומאומתים אך ורק על ידי מוקד בקרת השירות שלנו ולכן לא ניתנים לזיוף.
  • באמצעות מאות אלפי חוות הדעת של לקוחותינו, יצרנו את רשימת בעלי המקצוע עליהם אנו ממליצים.
מוקד השירות
א׳ - ה׳: 17:00 - 08:30
נחלת יצחק 10, תל-אביב
arrow-icon