״אנשי הצוות עמדו בזמנים והיו מקצועיים.״
״היה מעולה, אנשים נחמדים מאוד, הביא הצעת מחיר מסודרת כמו שצריך.״
״אמין, מקצועי, הגיע בזמן, היה מאוד נחמד, מנומס ובא לקראתנו עם המחיר (:״
״ויקטור עשה עבודה טובה והכל הגיע כמו שצריך״
״שירות מקצועי ואדיב מאוד.״
מחירון הובלת משרד
המחירים כוללים מע”מ-
₪ 800-2,340הובלת משרד עד 3 חדרים
-
₪ 800-2,200הובלת משרד 4 חדרים
-
₪ 2,500-2,900הובלת משרד 5 חדרים
-
₪ 3,000-3,500הובלת משרד 6 חדרים
הובלת משרד: כל מה שחשוב לדעת
עוברים למשרד חדש ונוצץ? הסירו דאגה מלבכם. אנחנו נלווה אתכם צעד צעד, נפרט מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים חברת הובלה, איך מתנהלים מולו וכמה תעלה לכם ההובלה.
לכל התקלות ועבודות
מדריכים בנושא הובלות
המדריך המקיף להובלת משרד: כך תעבירו את העסק בהצלחה
העברת משרד היא משימה מורכבת שדורשת תכנון קפדני והתחשבות במגוון רחב של גורמים. בניגוד להובלת דירה, הובלת משרד משפיעה לא רק על הציוד והריהוט, אלא גם על פעילות העסק, העובדים, והלקוחות. תכנון נכון יכול להבטיח מעבר חלק עם מינימום השבתה של העסק.
אומנות האריזה: המדריך המקיף לאריזת ציוד משרדי
אריזה יעילה של ציוד משרדי דורשת תכנון מקדים, שימוש בחומרי אריזה מתאימים והקפדה על בטיחות בעבודה. השקעה באריזה נכונה תחסוך לכם זמן וכסף בטווח הארוך ותאפשר לכם להתחיל את הפרק החדש שלכם במשרד החדש בצורה הטובה ביותר. אז איך עושים את זה? המקצוענים עם כל הטיפים החשובים.
שאלות ותשובות בנושא הובלות
כמה זמן מראש צריך לקבוע עם חברת ההובלה?
אנו עומדים לעבור דירה וקרוב ושאלתי היא, כמה זמן מראש צריך להזמין את חברת ההובלה?
מה עושים במקרה שחברת ההובלה מבריזה?
עוד שבוע אני עובר דירה ויש לי חשש שחברת ההובלה שקבעתי איתה לא תופיע במועד ההובלה. מה עושים במקרה של הברזה?
עוד שאלות ותשובות בנושא הובלות