״עידן עשה עבודה טובה.״
״דניאל ביצע את ההובלה בצורה מקצועית ונתן שירות מצוין.״
״בחור על הכיפאק, נתן שירות מעל ומעבר ואני מרוצה מכך.״
״אנשים מדהימים ושירות מעולה, התייחסו לציוד בדירה ברמה טובה מאוד!״
״שני בחורים מקסימים, מקצוענים, אין מילים.״
מחירון הובלת משרד
המחירים כוללים מע”מ-
₪ 800-2,340הובלת משרד עד 3 חדרים
-
₪ 800-2,200הובלת משרד 4 חדרים
-
₪ 2,500-2,900הובלת משרד 5 חדרים
-
₪ 3,000-3,500הובלת משרד 6 חדרים
הובלת משרד: כל מה שחשוב לדעת
עוברים למשרד חדש ונוצץ? הסירו דאגה מלבכם. אנחנו נלווה אתכם צעד צעד, נפרט מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים חברת הובלה, איך מתנהלים מולו וכמה תעלה לכם ההובלה.
לכל התקלות ועבודות
מדריכים בנושא הובלות
אומנות האריזה: המדריך המקיף לאריזת ציוד משרדי
אריזה יעילה של ציוד משרדי דורשת תכנון מקדים, שימוש בחומרי אריזה מתאימים והקפדה על בטיחות בעבודה. השקעה באריזה נכונה תחסוך לכם זמן וכסף בטווח הארוך ותאפשר לכם להתחיל את הפרק החדש שלכם במשרד החדש בצורה הטובה ביותר. אז איך עושים את זה? המקצוענים עם כל הטיפים החשובים.
המדריך המקיף להובלת משרד: כך תעבירו את העסק בהצלחה
העברת משרד היא משימה מורכבת שדורשת תכנון קפדני והתחשבות במגוון רחב של גורמים. בניגוד להובלת דירה, הובלת משרד משפיעה לא רק על הציוד והריהוט, אלא גם על פעילות העסק, העובדים, והלקוחות. תכנון נכון יכול להבטיח מעבר חלק עם מינימום השבתה של העסק.
שאלות ותשובות בנושא הובלות
כמה זמן מראש צריך לקבוע עם חברת ההובלה?
אנו עומדים לעבור דירה וקרוב ושאלתי היא, כמה זמן מראש צריך להזמין את חברת ההובלה?
מה עושים במקרה שחברת ההובלה מבריזה?
עוד שבוע אני עובר דירה ויש לי חשש שחברת ההובלה שקבעתי איתה לא תופיע במועד ההובלה. מה עושים במקרה של הברזה?
עוד שאלות ותשובות בנושא הובלות