אינסטלטורים במגדל העמק

עם הפיקוח של המקצוענים
053-6119816
אינו זמין כעת

מדריכים בנושא אינסטלציה

סיפון מוסיף המון: מתי צריך להחליף סיפון?

תפקידו של הסיפון הוא למנוע סתימה בעומק הצנרת ולנטרל ריחות רעים. מתי צריך להחליף את הסיפון, אילו סוגי סיפון קיימים ואיך אינסטלטור מקצועי יחליף אותו? כל התשובות במדריך הבא.

פתיחת סתימה: מה עלול להסתבך?

יש לכם סתימה בכיור, באמבטיה או בשירותים? ברוב המקרים הסיפור יסתיים בפתיחת הסתימה באמצעות ספירלה ידנית או חשמלית. מה עלול להסתבך ולייקר את עלות העבודה? כל התשובות במדריך הבא.

שאלות ותשובות בנושא אינסטלציה

האם מותר להשתמש בסודה קאוסטית לפתיחת סתימות?

אנו ממליצים לך שלא להשתמש בסודה קאוסטית לפתיחת הסתימה. מדובר בחומר רעיל שעלול לגרום לנזק בדרכי הנשימה, ולנזק לצנרת הביוב שלך, במיוחד אם היא ישנה. סתימה בכיור מתרחשת בדרך כלל כתוצאה מהצטברות של אוכל ולכלוך בסיפון. אם אתה מרגיש מספיק בטוח, תוכל לנקות את הסיפון בעצמך. במידה ולא, תצטרך להזמין אינסטלטור מקצועי שיאתר את הסתימה ויפתח אותה. ברוב המקרים זה יסתיים בניקוי הסיפון או החלפה שלו. במידה ומדובר בסתימה מורכבת יותר, הוא יצטרך לפתוח אותה באמצעות ספירלה חשמלית בעלת קפיץ ארוך שמסוגל לחדור לעומק הצנרת. בהצלחה!

למה יש רעש של בועות כשמורידים את המים באסלה?

יתכן והשיפוע של צינורות הביוב של האסלה לא תקין, או שאחת מזוויות הצנרת לא מותקנת נכון. במצב כזה, נוצר חלל ריק של אוויר שחוזר למעלה. אם האסלה שלך עדיין באחריות, תוכל ליצור קשר עם החברה המשווקת ולדרוש מהם לבדוק את זה. במידה ולא, עליך להזמין אינסטלטור מקצועי שיאתר את הכשל בצנרת הניקוז של השירותים.

סגור

Version: V3.0.3

הפיקוח של המקצוענים

המטרה שלנו, היא ליצור את רשימת בעלי המקצוע הכי טובים בארץ ולאפשר לכולנו להזמין בעלי מקצוע בראש שקט ובקלות

סינון בעלי מקצוע
  • מוקד בקרת השירות מחייג לעשרות אלפי לקוחותינו מידי חודש ואוסף חוות דעת ודירוגים על בעלי המקצוע.
  • ועדת השירות מתאספת אחת לחודש ובוחנת אם כל בעלי המקצוע עומדים בתנאי השירות עליהם הם חתומים.
  • במקרים בהם נמצא כי בעל מקצוע אינו עומד בתנאי השירות שלנו, אנו מסירים אותו מהאתר לצמיתות.
שירותי גישור בחינם
  • במידה ויש לך מחלוקת מול בעל מקצוע, אנו נפעל מולו בשמך כדי להגיע לפתרון הרצוי.
  • במידת הצורך, אנו שולחים נציג שלנו לבחון את העבודה בדירה בנוכחות הצדדים ולהחליט על הפתרון.
  • בעלי המקצוע מחויבים להחלטות נציג מוקד הגישור שלנו וחתומים על כך כתנאי להופעתם באתר המקצוענים .
חוות דעת ודירוגים
  • כדי לעזור לכם לבחור את בעל המקצוע, אנו מפרסמים באתר את חוות הדעת והדירוגים שלהם.
  • חוות הדעת והדירוגים נאספים ומאומתים אך ורק על ידי מוקד בקרת השירות שלנו ולכן לא ניתנים לזיוף.
  • באמצעות מאות אלפי חוות הדעת של לקוחותינו, יצרנו את רשימת בעלי המקצוע עליהם אנו ממליצים.
מוקד השירות
א׳ - ה׳: 17:00 - 08:00
נחלת יצחק 10, תל-אביב