הצדיקים ניצחו: "פשוט בכיתי רבע שעה"

היום של תומר בסון נפתח בהזמנה שגרתית לתקן מכונת כביסה. הוא הסתיים במדליה ותואר, שבעצם תמיד הרגיש שמגיעים לו. פגישה עם צדיק, מקצוען וג`נטלמן אמיתי.

אור סימן טוב עודכן לאחרונה: 12.12.2018
טכנאי מכונות כביסה

"האמת, את היום של הצילומים אני לא זוכר", אומר תומר בסון, טכנאי מכונות כביסה, "יכול להיות שמההתרגשות שכחתי אותו. קיבלתי קריאה שנשמעה רגילה, לתקן מכונת כביסה.

הגעתי לבית של הלקוחה ומיד ראיתי את הבעיה – נזילה פשוטה של מים. פשוט עשיתי את העבודה שלי, את מה שאני תמיד עושה, ופתאום קופצים עלי חיים הכט וצוות צילום שלם!".

אם אי פעם דמיינתם לעצמכם טכנאי מכונות כביסה, לא כך נראה תומר בסון. הוא בן 34, משקפיים דקות על אפו, צנום ונעים הליכות.

נשוי ואב לתאומים בני 6, בן ובת. הוא מודה שעליית התאומים לכיתה א` ריגשה אותו יותר מאשר אותם. הוא עובד כטכנאי מכונות כביסה כבר שמונה שנים באזור השרון והמרכז, ומבין מדוע תכנית כמו `יצאת צדיק` הכרחית בארץ כמו ישראל.

"בארץ אנשים לא סומכים על בעלי מקצוע. אני מרגיש את זה על עצמי. הלקוח חשדן, מתווכח על כל דבר ומשוכנע שהטכנאי מנסה להוציא ממנו יותר מדי כסף. לצערי החשדנות הזו מגיעה ממקום אמיתי, של תרבות רעה שהשתרשה בענף הזה בארץ.

תיקון מכונת כביסה

בגלל זה `יצאת צדיק` זו תוכנית טובה וחשובה - היא מלמדת את הציבור ממה, וממי, להיזהר. אבל באותו זמן היא גם מראה שיש בחוץ מקצוענים אמיתיים - בעלי מקצוע הגונים, וישרים שאפשר לסמוך עליהם, ונותנת להם את הקרדיט שמגיע להם".

בסון ממשיך ומספר על ההפתעה שצוות הצילום הכין עבורו ושאר הצדיקים: "כמה ימים אחרי הצילומים קיבלתי קריאה לעוד עבודה. הגעתי לכתובת, ושוב קופצים עליי חיים הכט וצוות הצילום! בהתחלה נבהלתי, אבל אז הבנתי שזו מסיבת הפתעה שהם ערכו לצדיקים.

הם חילקו שם מדליות ותעודות, וכשהגיע תורי פשוט בכיתי רבע שעה, כמו ילדה", הוא צוחק. "כל כך התרגשתי באותו יום כי למען האמת אני מרגיש שהתואר `צדיק` מגיע לי", הוא אומר. "אני אוהב את העבודה שלי, אני אוהב לעבוד עם אנשים ואוהב לעזור להם.

אני גובה מחירים הוגנים, לא מעגל פינות וממליץ ללקוח לעשות רק את מה שנכון עבורו. בגלל זה אני גאה להיות חלק מגוף איכותי כמו `המקצוענים`, שמסרב לעבוד עם בעלי מקצוע שמזלזלים בצרכן."

אפרת דנן, מנהלת השירות של `המקצוענים`, בירכה אף היא את בסון על זכייתו בתואר הנחשק: "אני מברכת את תומר שלנו בשם כל משפחת `המקצוענים`. אנו מצפים מכל בעלי המקצוע שלנו לעבוד על פי אמות מידה דומות.

אני גם גאה לציין שבכל פרקי התוכנית לא נמצא בעל מקצוע אחד שעובד עם `המקצוענים` שלא היה הוגן או ניצל צרכן. זאת, בין היתר, תודות לתהליכי הסינון שאנו מבצעים לבעלי המקצוע שלנו, ובקרת איכות השירות שאנו עורכים על כל עבודה שמוזמנת בעזרתנו." 

שירות למוצרי חשמל - יאיר גזית

  •  510 חוות דעת בציון 5 מתוך 5.00

    קרא 510 חוות דעת

  • הגעה בזמן

  • מקצועיות

  • מחיר הוגן

צור שירות תיקונים

  •  268 חוות דעת בציון 5 מתוך 5.00

    קרא 268 חוות דעת

  • הגעה בזמן

  • מקצועיות

  • מחיר הוגן

אריק שירות הוגן למוצרי חשמל

  •  758 חוות דעת בציון 4.5 מתוך 5.00

    קרא 758 חוות דעת

  • הגעה בזמן

  • מקצועיות

  • מחיר הוגן

סגור

Version: V2.8.5

הפיקוח של המקצוענים

המטרה שלנו, היא ליצור את רשימת בעלי המקצוע הכי טובים בארץ ולאפשר לכולנו להזמין בעלי מקצוע בראש שקט ובקלות

סינון בעלי מקצוע
  • מוקד בקרת השירות מחייג לעשרות אלפי לקוחותינו מידי חודש ואוסף חוות דעת ודירוגים על בעלי המקצוע.
  • ועדת השירות מתאספת אחת לחודש ובוחנת אם כל בעלי המקצוע עומדים בתנאי השירות עליהם הם חתומים.
  • במקרים בהם נמצא כי בעל מקצוע אינו עומד בתנאי השירות שלנו, אנו מסירים אותו מהאתר לצמיתות.
שירותי גישור בחינם
  • במידה ויש לך מחלוקת מול בעל מקצוע, אנו נפעל מולו בשמך כדי להגיע לפתרון הרצוי.
  • במידת הצורך, אנו שולחים נציג שלנו לבחון את העבודה בדירה בנוכחות הצדדים ולהחליט על הפתרון.
  • בעלי המקצוע מחויבים להחלטות נציג מוקד הגישור שלנו וחתומים על כך כתנאי להופעתם באתר המקצוענים .
חוות דעת ודירוגים
  • כדי לעזור לכם לבחור את בעל המקצוע, אנו מפרסמים באתר את חוות הדעת והדירוגים שלהם.
  • חוות הדעת והדירוגים נאספים ומאומתים אך ורק על ידי מוקד בקרת השירות שלנו ולכן לא ניתנים לזיוף.
  • באמצעות מאות אלפי חוות הדעת של לקוחותינו, יצרנו את רשימת בעלי המקצוע עליהם אנו ממליצים.
מוקד השירות
א׳ - ה׳: 17:00 - 08:00
נחלת יצחק 10, תל-אביב