

שמשית דודי שמש וחשמל בהנהלת דיאא עזאידה מבצעת את כל עבודות הדודים, כולל דודי שמש וחשמל, קולטי שמש ותיקונים שונים. שירות מקצועי, אחריות מלאה...

אנרגיה צפון הוא מומחה בתחום דודי השמש והמערכות הסולאריות. עם ניסיון רב שנים ושירות מקצועי ואמין, החברה מתמחה בהתקנה, תחזוקה ותיקון של דודי...
מחירון דודי שמש
המחירים כוללים מע”מ-
₪ 600-750התקנת פלאנג' בדוד שמש
-
₪ 450-650התקנת גוף חימום בדוד שמש
-
₪ 300-400התקנת תרמוסטט בדוד שמש
-
₪ 350-500החלפת צינור בין הדוד לקולט
-
₪ 350-468התקנת שסתום פורק לחץ
-
₪ 500-600החלפת מערבל מים בדוד
-
₪ 2,000-2,800התקנת דוד שמש 80 ליטר
-
₪ 2,300-2,900התקנת דוד שמש 120 ליטר
-
₪ 450-600התקנת מסנן אבנית בדוד שמש
הדוד לא נדלק: כל השלבים בדרך לפתרון
הדוד שלכם לא נדלק? אנחנו נלווה אתכם לאורך כל הדרך עד לפתרון התקלה. למה הדוד לא נדלק ומה עושים במקרה כזה? כל התשובות.
מים חומים יוצאים מהדוד: כל הדרכים לפתרון
הדוד שלכם מוציא מים חומים או צהובים? אנחנו כאן כדי ללוות אתכם כל הדרך לפתרון. למה הדוד מוציא מים חומים ומה עושים לפני שמזמינים טכנאי דודי שמש מקצועי? המקצוענים על כל התשובות.
הדוד מקצר: כל מה שחשוב לדעת
דוד השמש שלכם מקצר? אנחנו כאן על מנת ללוות אתכם כל הדרך לפתרון. למה הדוד מקצר ומה עושים לפני שמזמינים טכנאי דודי שמש? כל התשובות לפניכם.
נזילה מהדוד: כל השלבים בדרך לפתרון
נזילה בדוד היא אמנם אחת מהתקלות הנפוצות ביותר בדודי שמש, אתם ודאי תופתעו לגלות שלא תמיד מדובר בתקלה. מתי צריך להזמין טכנאי דודים ואיך מתנהלים מולו? כל התשובות.
לכל התקלות ועבודות
מדריכים בנושא דודי שמש
כך תוכלו לזהות בעצמכם תקלה בדוד השמש
דוד השמש שלכם מקרטע ואתם לא יודעים מה הסיבה? הגעתם למקום הנכון. במדריך זה נציג כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לזהות תקלות נפוצות בדוד השמש ולהבין מתי כדאי להזמין טכנאי דודי שמש מקצועי.
איך תתמודדו עם תקלות נפוצות בדוד שמש?
זה לא באמת משנה איזו תקלה יש לכם בדוד, אנחנו בטוחים שזה מאד לא נעים להיות מופתעים כשמגלים את זה בדרך למקלחת.
שאלות ותשובות בנושא דודי שמש
המים בברז המקלחת לא מספיק חמים, מה הסיבה?
היי, לאחרונה המים בברז לא מספיק חמים, לכן עליתי לדוד להחליף גוף חימום. כשרוקנתי את המים מהדוד הם היו רותחים מאוד. מה הסיבה שהמים הרותחים לא מגיעים לברז?
האם יש אחריות על נזילה בדוד?
לפני 3 שנים התקנתי בדירה שבבעלותי דוד שמש וקולט חדש וקיבלתי אחריות ל- 4 שנים. לפני שבועיים השוכר התלונן על נזילה. המתקין הגיע ואמר שזה מהצינור ושזה לא כלול באחריות. לא התווכחתי ושילמתי לו על התיקון. עכשיו השוכר שוב מתלונן על נזילה. התקשרתי שוב למתקין והוא טוען שייתכן שזה נגרם כתוצאה מנקרים בצנרת ושצריך להחליף לצינור מתכת שהוא יקר יותר. בנוסף, הוא טען שזה אולי הכתוצאה מהצטברות אבנית על הפלאנג', כי בהוד השרון יש הרבה אבנית כמובן ששום דבר לא כלול באחריות. אני ציפיתי שיציע קודם כל להגיע ולאבחן את הבעיה, אבל במקום זה אני מרגישה שהוא מכין את השטח להוצאה הבאה. איך אני אמורה להתנהל מולו? האחריות עדיין בתוקף.
עוד שאלות ותשובות בנושא דודי שמש