טכנאי מזגנים בקדימה צורן

עם הפיקוח של המקצוענים

מדריכים בנושא תיקון והתקנת מזגן

מתקינים מזגן? כך תשמרו על יחסים טובים עם השכנים

רכשתם מזגן חדש? מזל טוב. אם אתם גרים בבניין משותף, הטיפים הבאים יסייעו לכם לשמור על יחסים טובים עם השכנים!

נושמים בריא: כך תמנעו עובש במזגן

כתמים שחורים שנוצרים על גבי היחידה הפנימית של המזגן אינם סימן מעודד. רוב הסיכויים שמתחילה להתפתח בעיית עובש. מה ניתן לעשות על מנת להימנע מכך?

שאלות ותשובות בנושא תיקון והתקנת מזגן

מה גורם לנזילת מים מהמזגן?

סתימה במערכת הניקוז - במידה וצינור הניקוז סתום, או שיש סדקים בתעלת הניקוז של המזגן, המזגן יטפטף בתוך הבית. מחסור בגז - במידה וחסר גז במזגן, יצטבר קרח על סוללת האיוד. כשהקח הזה נמס, המים מטפטפים בתוך הבית. אנו ממליצים לך לנקות את הפילטרים אחת לחודש. כמו כן, בדוק את צינור הניקקוז וודא האם הוא סתום או מקופל. הסרטון הבא מסכם את כל מה שחשוב לדעת בנושא:

איך מונעים היווצרות עובש מהמזגן?

עובש במערכת הפנימית של המזגן מופיעה כתוצאה מרטיבות ולחות. על מנת למנוע את היווצרות העובש, מומלץ מדי פעם להפעיל את המזגן על מצב אוורור, מה שתורם לייבוש האוויר וכך מונע היווצרות מים על סוללת המאייד והתפתחות עובש. בחלק מהמזגנים כיום, ישנו מצב מובנה בשלט (משתנה לפי דגם המותג) שממשיך את פעולת המאוורר מספר דקות לאחר כיבוי המזגן וכך מושגת אותה מטרה. בנוסף, דאגו לנקות את הפילטרים אחת לחודש וביצוע של ניקוי תקופתי כולל, בערך פעם בשנתיים, של מערכת הניקוז והרדיאטור של המזגן. הסרטון הבא מסכם בקצרה את כל מה שחשוב לדעת בנושא:

053-2183912
אינו זמין כעת
סגור

Version: V3.0.3

הפיקוח של המקצוענים

המטרה שלנו, היא ליצור את רשימת בעלי המקצוע הכי טובים בארץ ולאפשר לכולנו להזמין בעלי מקצוע בראש שקט ובקלות

סינון בעלי מקצוע
  • מוקד בקרת השירות מחייג לעשרות אלפי לקוחותינו מידי חודש ואוסף חוות דעת ודירוגים על בעלי המקצוע.
  • ועדת השירות מתאספת אחת לחודש ובוחנת אם כל בעלי המקצוע עומדים בתנאי השירות עליהם הם חתומים.
  • במקרים בהם נמצא כי בעל מקצוע אינו עומד בתנאי השירות שלנו, אנו מסירים אותו מהאתר לצמיתות.
שירותי גישור בחינם
  • במידה ויש לך מחלוקת מול בעל מקצוע, אנו נפעל מולו בשמך כדי להגיע לפתרון הרצוי.
  • במידת הצורך, אנו שולחים נציג שלנו לבחון את העבודה בדירה בנוכחות הצדדים ולהחליט על הפתרון.
  • בעלי המקצוע מחויבים להחלטות נציג מוקד הגישור שלנו וחתומים על כך כתנאי להופעתם באתר המקצוענים .
חוות דעת ודירוגים
  • כדי לעזור לכם לבחור את בעל המקצוע, אנו מפרסמים באתר את חוות הדעת והדירוגים שלהם.
  • חוות הדעת והדירוגים נאספים ומאומתים אך ורק על ידי מוקד בקרת השירות שלנו ולכן לא ניתנים לזיוף.
  • באמצעות מאות אלפי חוות הדעת של לקוחותינו, יצרנו את רשימת בעלי המקצוע עליהם אנו ממליצים.
מוקד השירות
א׳ - ה׳: 17:00 - 08:00
נחלת יצחק 10, תל-אביב