5 השאלות שהמוביל ישאל אתכם בטלפון

שיחת הטלפון הראשונה עם חברת ההובלה עשויה להכריע האם ההובלה תעבור בשלום או לא. אז איך מתכוננים? אלה 5 השאלות הראשונות שהמוביל ישאל אתכם בטלפון.

אייל רונן
עודכן לאחרונה: 25.06.2019
הובלות

תתפלאו לשמוע, אבל שיחת הטלפון הראשונית עם חברת ההובלה עשויה להכריע האם תהליך ההובלה יעבור בשלום או לא.

במדריך הבא נעזור לכם להתכונן לשיחת הטלפון הראשונה עם חברת ההובלה. עוד לפני שאתם סוגרים תאריך, עוד לפני שקיבלתם הצעת מחיר, אלה 5 השאלות שהמוביל ישאל אתכם.

מאיפה לאיפה?

זה הפרט הראשון והחשוב ביותר שעליכם לציין בפני המוביל בשיחת הטלפון הראשונה שלכם. מבחינתכם אולי מדובר בפרט בנאלי, אך עבור המוביל זה עולם ומלואו.

כך הוא יוכל לדעת מה המרחק בין הדירה בה אתם גרים עכשיו והדירה החדשה שלכם. למרחק הזה יש משמעות מכרעת על המחיר הסופי של ההובלה.

הנגזרת הראשונה היא הזמן – כלל שהיעד רחוק מהמוצא, כך ההובלה תימשך זמן רב יותר, וזמן, איך לא, שווה כסף.

בנוסף, ככל שהמרחק בין המוצא ליעד גדול יותר, כך למוביל יהיו הוצאות דלק גדולות יותר. זה, כמובן, יבוא לידי ביטוי בהצעת המחיר.

כמה ארגזים?

אין מוביל שלא ישאל אתכם כמה ארגזים תצטרכו להערכתכם על מנת להעביר את כל התכולה. אמנם הוא לא יצפה שתספקו לו את כמות הארגזים המדויקת, אך הוא כן יצפה להערכה כללית.

חשוב לציין – מוביל מקצועי לא ישלח לכם הצעת מחיר על סמך הערכה כללית שלכם. הוא יגיע אליכם לביקור מקדים עם טופס תכולה מיוחד, יעבור בחדרי הבית ויציין מה כמות התכולה וכמה ארגזים עליו לספק לכם.

יש ציוד כבד?

מובילים לא אוהבים ציוד כבד, ואם כבר כבד, אז שיתבטא במחיר. הכלל הוא פשוט – ככל שיש יותר ציוד כבד, כך המוביל יצטרך להקצות יותר סבלים להובלה שלכם, מה שיתבטא כמובן בהצעת המחיר.

במידה והמוביל יצטרך להשתמש במנוף מיוחד להורדת תכולה כבדה מאד מהדירה, כמו פסנתר למשל, אתם אלה שתשלמו על המנוף, לפי שעה.

אגב, אם יש לכם כמות תכולה כבדה רבה, עדיף לכם לשכור את שירותה של חברת הובלה עם מנוף. זה תמיד יהיה מהיר יותר מאשר הרבה סבלים שסוחבים את הציוד על הגב.

יש מעלית?

אין דבר שמובילים שונאים יותר מאשר לוקיישנים לעבודה ללא מעלית. אז כל עוד אתם גרים בבית קרקע, אין לכך שום משמעות.

אבל במידה ואתם גרים או עוברים לבניין בעל 2 קומות או יותר, אתם חייבים ליידע את המוביל אם קיימת מעלית או לא.

במידה ואין מעלית, הסבלים יצטרכו להוריד את התכולה דרך חדר המדרגות. אבל, וזה אבל גדול, אם מדובר בחדר מדרגות צר עם המון הסתעפויות ועיקולים, לא כל הציוד יוכל לעבור בו.

לכן, בתום שיחת הטלפון או אפילו בעיצומה, שלחו למוביל תמונה של חדר המדרגות שלכם. כך הוא יוכל לדעת אם הסלון הפינתי שלכם, לדוגמה, יוכל לעבור בקלות בדרכו למטה.

יש חניה?

אם דיברנו בסעיף הקודם על כך שאין דבר שמובילים שונאים יותר מאשר לוקיישנים ללא מעלית, הנה לפניכם הפרמטר השני השנוא עליהם.

אם אין חניה בצמוד לדירה ממנה / אליה אתם עוברים, המשמעות היא שהסבלים יצטרכו לתזז עם הציוד על הגב, הלוך חזור, מטרים על גבי מטרים. זה כמובן יבוא לידי ביטוי עמוק עמוק בכיס שלכם.

אז גם אם אין חניה, היו כנים עם המוביל לעתיד שלכם. עדיף שהוא יבוא מוכן לסיטואציה, מאשר לגלות את זה בשטח ולהוציא את התסכול שלו על הכיס שלכם.

ירון שילו

שילו הובלות ואחסנה-לא לפריט בודד

95%

הגעה בזמן

100%

מקצועיות

93%

מחיר הוגן

בני חן

סטאר הובלות- ללא פריטים בודדים

99%

הגעה בזמן

97%

מקצועיות

95%

מחיר הוגן

אסף אשדרוב

אסף הובלות - ללא פריטים בודדים

98%

הגעה בזמן

98%

מקצועיות

96%

מחיר הוגן

סגור

Version: V3.4.3

הפיקוח של המקצוענים

המטרה שלנו, היא ליצור את רשימת בעלי המקצוע הכי טובים בארץ ולאפשר לכולנו להזמין בעלי מקצוע בראש שקט ובקלות

סינון בעלי מקצוע
  • מוקד בקרת השירות מחייג לעשרות אלפי לקוחותינו מידי חודש ואוסף חוות דעת ודירוגים על בעלי המקצוע.
  • ועדת השירות מתאספת אחת לחודש ובוחנת אם כל בעלי המקצוע עומדים בתנאי השירות עליהם הם חתומים.
  • במקרים בהם נמצא כי בעל מקצוע אינו עומד בתנאי השירות שלנו, אנו מסירים אותו מהאתר לצמיתות.
שירותי גישור בחינם
  • במידה ויש לך מחלוקת מול בעל מקצוע, אנו נפעל מולו בשמך כדי להגיע לפתרון הרצוי.
  • במידת הצורך, אנו שולחים נציג שלנו לבחון את העבודה בדירה בנוכחות הצדדים ולהחליט על הפתרון.
  • בעלי המקצוע מחויבים להחלטות נציג מוקד הגישור שלנו וחתומים על כך כתנאי להופעתם באתר המקצוענים .
חוות דעת ודירוגים
  • כדי לעזור לכם לבחור את בעל המקצוע, אנו מפרסמים באתר את חוות הדעת והדירוגים שלהם.
  • חוות הדעת והדירוגים נאספים ומאומתים אך ורק על ידי מוקד בקרת השירות שלנו ולכן לא ניתנים לזיוף.
  • באמצעות מאות אלפי חוות הדעת של לקוחותינו, יצרנו את רשימת בעלי המקצוע עליהם אנו ממליצים.
מוקד השירות
א׳ - ה׳: 17:00 - 08:30
נחלת יצחק 10, תל-אביב