הובלת דירה: כך המחיר לא יזנק

מחיר ההובלה אמור על פניו להיות מוסכם ומוחלט מראש, אך בפועל מדובר במספר שנוטה להשתנות כלפי מעלה ביום ההובלה. איך תוכלו להימנע מהזינוק הפתאומי? הכל במדריך הבא.

ארז פולק
עודכן לאחרונה: 25.06.2019
הובלות

מחקר חדש מלמד אותנו שתחושת ה – 'פרייאר' קשורה באופן ישיר למספר הראשוני שחשבנו עליו או שניתן לנו כנתון. זה לא משנה אם אנחנו מתכוונים להוציא שני מיליון שקלים על דירה, או מתאיים שקלים על הופעת סטנדאפ, העיקר שהמספר הראשוני לא יעלה פתאום.

בדיוק מהסיבה הזו, רבים מאלו שעוברים דירה מרגישים שהם פראיירים. אם אתם עוברים דירה בקרוב, וכל מה שאתם רוצים זה לסגור על מחיר ולשלם אותו ורק אותו, המדריך הבא הוא בדיוק בשבילכם.

אל תקבלו הצעת מחיר בטלפון

כאשר אתם מזמינים בעל מקצוע כלשהו, ובמיוחד מוביל, אתם נמצאים אוטומטית בעמדת נחיתות.

בעוד שבתחומים אחרים, הידע המקצועי נמצא אצל בעל המקצוע, כשמדובר בהובלה היתרון שלו עליכם לא נמצא רק בידע, אלא גם בסיטואציה – בלעדיו אתם פשוט תקועים.

המסמך שאמור לבטל את הנחיתות היחסית שלכם באותה סיטואציה הוא חוזה העבודה שמושתת על הצעת עבודה מסודרת אותה צריכה לספק לכם חברת ההובלה מראש.

הצעת עבודה מפורטת שנוסחה לאחר סיור משותף שלכם ושל בעל המקצוע בביתכם, בדגש על כמות הארגזים, כמות הרהיטים הכבדים ומכשירי החשמל הגדולים, דרכי הגישה לבניין ולדירה, קומה, מעלית, חניה קרובה ועוד – כל אלה יעידו קודם כל על בעל מקצוע רציני ומקצועי.

חברת הובלה שנציגיה נותנים לכם הצעת מחיר על סמך תיאור טלפוני שלכם בלבד, או על סמך מחשבון אינטרנטי כזה או אחר שאמור כביכול לספק את כל האינפורמציה הנחוצה לצורך ניסוח הצעת מחיר הובלה – לא יוכלו להחליף לעולם מראה עיניים, וכך נולד הפוטנציאל לזינוק מחיר ביום ההובלה.

עם זאת, יש מגבלה עליה תתקשו להתגבר, והיא קשורה לדירה אליה אתם עוברים. חברות ההובלה יגיעו לסיור בביתכם הנוכחי בלבד, אך לא לדירה המיועדת.

לכן, תארו לנציג חברת ההובלה, ככל שאתם יכולים את הסיטואציה בדירה אליה אתם עוברים.

האם יש מעלית? חניה קרובה ונגישה? האם הדירה מרוהטת? כל אלה פרמטרים חשובים שעשויים להשפיע על המחיר וחשוב שחברת ההובלה תהיה מודעת להם.

סגרו שירותי פירוק והרכבה מראש

לא כל הובלת דירה מצריכה שירותי פירוק והרכבה, שכן עוברי דירות רבים מנצלים את המעבר כדי לרכוש רהיטים גדולים ומכשירים חשמליים חדשים.

בנוסף, לא תמיד יודעים מראש שצריך לפרק רהיט מסוים כדי שיעבור בדלת, במסדרון, להיכנס במעלית וכולי.

המובילים יבצעו את העבודה ברוב המקרים גם אם לא תיאמתם איתם מראש, אך הם ידרשו תוספת מוצדקת למחיר ההתחלתי עליו סגרתם.

כדי להימנע מכך, סגרו עם חברת ההובלה תוספת מחיר שמתייחסת לשירות הפירוק וההרכבה במידה ויידרש, וכמובן וודאו עם החברה שהיא מספקת שירות כזה.

גם מיטות צריך לדעת לפרק

מוביל שמבריז עולה לכם ביוקר

הסיוט הגדול ביותר של כל מי שעומד לעבור דירה, הוא להגיע ליום המעבר ולחכות למוביל שלא מגיע.

הבית ארוז, הדיירים החדשים כבר רוצים להיכנס להתחיל לעשות תיקונים, הדירה החדשה מחכה רק לכם, אבל אתם יושבים על ארגז חסרי אונים ומתחילים להתקשר למובילים שמצאתם בגוגל, מוכנים לשלם כל סכום רק כדי שיגיעו, והסכומים חד משמעית יהיו בשמיים.

כולנו היינו רוצים לחיות בעולם בו מילה היא מילה, עולם פחות אופורטוניסטי, בו חברות הובלה לא יעזו לשבור את ההסכם עמכם לקחת עבודה אחרת במקום רק כי היא יותר משתלמת.

לצערנו אנחנו עדיין לא שם, וכדי להימנע מהסיטואציה הנוראית הזו, פשוט הכניסו לחוזה סעיף בו חברת ההובלה מתחייבת לפצות בסכום של לא פחות מ – 1000 ₪ במידה והיא לא מגיעה ביום ובזמן שנקבעו מראש ולא מבצעת את ההובלה.

סטאר הובלות- ללא פריטים בודדים

בני חן

סטאר הובלות- ללא פריטים בודדים

99%

הגעה בזמן

97%

מקצועיות

95%

מחיר הוגן

הובלות המומחה-ללא פריטים בודדים!

שי לוי

הובלות המומחה-ללא פריטים בודדים!

95%

הגעה בזמן

92%

מקצועיות

91%

מחיר הוגן

א.פ הובלות

אפרים מזרחי

א.פ הובלות

98%

הגעה בזמן

97%

מקצועיות

96%

מחיר הוגן

סגור

Version: V3.3.7-2-g28a6437

הפיקוח של המקצוענים

המטרה שלנו, היא ליצור את רשימת בעלי המקצוע הכי טובים בארץ ולאפשר לכולנו להזמין בעלי מקצוע בראש שקט ובקלות

סינון בעלי מקצוע
  • מוקד בקרת השירות מחייג לעשרות אלפי לקוחותינו מידי חודש ואוסף חוות דעת ודירוגים על בעלי המקצוע.
  • ועדת השירות מתאספת אחת לחודש ובוחנת אם כל בעלי המקצוע עומדים בתנאי השירות עליהם הם חתומים.
  • במקרים בהם נמצא כי בעל מקצוע אינו עומד בתנאי השירות שלנו, אנו מסירים אותו מהאתר לצמיתות.
שירותי גישור בחינם
  • במידה ויש לך מחלוקת מול בעל מקצוע, אנו נפעל מולו בשמך כדי להגיע לפתרון הרצוי.
  • במידת הצורך, אנו שולחים נציג שלנו לבחון את העבודה בדירה בנוכחות הצדדים ולהחליט על הפתרון.
  • בעלי המקצוע מחויבים להחלטות נציג מוקד הגישור שלנו וחתומים על כך כתנאי להופעתם באתר המקצוענים .
חוות דעת ודירוגים
  • כדי לעזור לכם לבחור את בעל המקצוע, אנו מפרסמים באתר את חוות הדעת והדירוגים שלהם.
  • חוות הדעת והדירוגים נאספים ומאומתים אך ורק על ידי מוקד בקרת השירות שלנו ולכן לא ניתנים לזיוף.
  • באמצעות מאות אלפי חוות הדעת של לקוחותינו, יצרנו את רשימת בעלי המקצוע עליהם אנו ממליצים.
מוקד השירות
א׳ - ה׳: 17:00 - 08:30
נחלת יצחק 10, תל-אביב