אינסטלטורים באלעד

עם הפיקוח של המקצוענים

מדריכים בנושא אינסטלציה

המדריך המלא לבחירת כלים סניטריים לחדר המקלחת

חדר האמבט שלכם צריך שדרוג? בין אם אתם חושבים להחליף אסלה, ברז, כיור, מקלחון או אמבטיה, ובין אם אתם מתכננים לבצע שיפוץ כולל לחדר האמבט, במדריך הבא אספנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת.

חסכמים והדחות: מערכת האינסטלציה הביתית

חיסכון במים זה חשוב, פתרון כלל מערכתי יכול לבוא ברמת החקיקה ובתיקון התשתיות. מה ניתן לעשות בינתיים ברמה הביתית?

שאלות ותשובות בנושא אינסטלציה

האם צינור ניקוז שרשורי לאסלה נחשב לתקני?

אכן, צינור ניקוז שרשורי אינו נחשב לתקני ואינו איכותי. עם הזמן, צינור הניקוז מתבלה ונשחק והסיכוי לנזילות מים הוא גדול. בנוסף, במידה ויש סתימה בצינור הניקוז הזה, בעל המקצוע יצטרך לפתוח אותו, לשחרר את הסתימה ולהדביק אותו מחדש, פתח לבעיות נוספות. אנו ממליצים לך להתקין צינור ניקוז קשיח ותקני ולא להשקיע בתיקון הנזילה שבצינור השרשורי.

האם מותר להשתמש בסודה קאוסטית לפתיחת סתימות?

אנו ממליצים לך שלא להשתמש בסודה קאוסטית לפתיחת הסתימה. מדובר בחומר רעיל שעלול לגרום לנזק בדרכי הנשימה, ולנזק לצנרת הביוב שלך, במיוחד אם היא ישנה. סתימה בכיור מתרחשת בדרך כלל כתוצאה מהצטברות של אוכל ולכלוך בסיפון. אם אתה מרגיש מספיק בטוח, תוכל לנקות את הסיפון בעצמך. במידה ולא, תצטרך להזמין אינסטלטור מקצועי שיאתר את הסתימה ויפתח אותה. ברוב המקרים זה יסתיים בניקוי הסיפון או החלפה שלו. במידה ומדובר בסתימה מורכבת יותר, הוא יצטרך לפתוח אותה באמצעות ספירלה חשמלית בעלת קפיץ ארוך שמסוגל לחדור לעומק הצנרת. בהצלחה!

סגור

Version: V3.4.3

הפיקוח של המקצוענים

המטרה שלנו, היא ליצור את רשימת בעלי המקצוע הכי טובים בארץ ולאפשר לכולנו להזמין בעלי מקצוע בראש שקט ובקלות

סינון בעלי מקצוע
  • מוקד בקרת השירות מחייג לעשרות אלפי לקוחותינו מידי חודש ואוסף חוות דעת ודירוגים על בעלי המקצוע.
  • ועדת השירות מתאספת אחת לחודש ובוחנת אם כל בעלי המקצוע עומדים בתנאי השירות עליהם הם חתומים.
  • במקרים בהם נמצא כי בעל מקצוע אינו עומד בתנאי השירות שלנו, אנו מסירים אותו מהאתר לצמיתות.
שירותי גישור בחינם
  • במידה ויש לך מחלוקת מול בעל מקצוע, אנו נפעל מולו בשמך כדי להגיע לפתרון הרצוי.
  • במידת הצורך, אנו שולחים נציג שלנו לבחון את העבודה בדירה בנוכחות הצדדים ולהחליט על הפתרון.
  • בעלי המקצוע מחויבים להחלטות נציג מוקד הגישור שלנו וחתומים על כך כתנאי להופעתם באתר המקצוענים .
חוות דעת ודירוגים
  • כדי לעזור לכם לבחור את בעל המקצוע, אנו מפרסמים באתר את חוות הדעת והדירוגים שלהם.
  • חוות הדעת והדירוגים נאספים ומאומתים אך ורק על ידי מוקד בקרת השירות שלנו ולכן לא ניתנים לזיוף.
  • באמצעות מאות אלפי חוות הדעת של לקוחותינו, יצרנו את רשימת בעלי המקצוע עליהם אנו ממליצים.
מוקד השירות
א׳ - ה׳: 17:00 - 08:30
נחלת יצחק 10, תל-אביב