המדריך לצרכן- איך לבחור את בעל המקצוע הנכון?

צריכים חשמלאי? הביוב נסתם? רוצים לשפץ את הסלון או להתקין פרגולה בחצר? כיצד תאתרו את בעל המקצוע המתאים עבורכם, למה כדאי לשים לב, מדוע חשוב לדרוש חשבונית וכמה ראוי לשלם על כל עבודה - מדריך לצרכן.

עוד במדריך
אתרו בעל מקצוע מתאים הגדירו את התקלה סקרו את רשימת בעלי המקצוע וודאו מראש את תהליכי התשלום והמשוב איך עובדים עם מקצוענים?
כשאנו בוחרים בעל מקצוע אנחנו בעצם בוחרים שירות. על מנת לקבל את השירות באופן מקצועי, אמין ויעיל ביותר עלינו לפעול במספר שלבים.
מה הבעיה?- כשיש ג`וקים במטבח ובסלון ברור שעלינו להזמין מדביר וגם אם נרצה לשפץ את חדר הילדים ברור את מי נחפש, אבל מי מתקן את הריצוף באמבטיה, אינסטלטור או שיפוצניק? נסו להבין בדיוק איזה בעל מקצוע אתם מחפשים.

אתרו בעל מקצוע מתאים

כמובן שנרצה בעל מקצוע מומחה, אדיב ואמין. אך איך מאתרים כזה?

בעל מקצוע בפיקוח

הזמינו בעל מקצוע ממקור אמין שעורך פיקוח ובקרה על בעלי המקצוע, שמכיר אותם, ייתן לכם גב ויעניק לכם סיוע באם חלילה משהו ישתבש. חשוב לחפש בעל מקצוע שעובד באזור שלנו.

קראו המלצות

טכנאי מקררים מחיפה לא יגיע לתקן תקלה בבאר שבע ואם כן, אתם תשלמו על הדלק. חפשו וקראו המלצות של גולשים על בעל המקצוע ואיכות השירות. בנוסף, אחרי שבחרתם בעל מקצוע בקשו ממנו המלצות מלקוחות קודמים ותמונות להמחשה.

בצעו סקר שוק

ככל שתתרשמו ממספר רב יותר של המלצות גולשים, כך תוכלו להיות בטוחים שהן אמינות, ושלא נכתבו על ידי אשתו, ילדיו וחבריו הקרובים.

אם אתם מחפשים בעל מקצוע לשיפוץ או בניית פרגולה, כלומר קריאה לא מיידית, העמיקו את סקר השוק ופנו ביוזמתכם לממליצים קודמים.

הגדירו את התקלה

נסו לאפיין ככל האפשר את הפנייה במדויק. האם המים בכיור לא מתנקזים באותה מהירות כמו פעם או שהניקוז סתום לגמרי? המזגן עובד אך לא מקרר או לא עובד כלל?

הגדרות אלו יעזרו לבעל המקצוע לאתר את התקלה במהירות וכמו כן יאפשר לכם לקבל הצעת מחיר כבר בטלפון. שימו לב כי אם התקלה אחרת ממה שאתם אבחנתם מחיר התיקון יכול להשתנות.

סקרו את רשימת בעלי המקצוע

בשלב בו מצאתם מספר בעלי מקצוע שמתאימים לביצוע העבודה, עליכם לבצע סינון. אם מדובר בעבודה לא דחופה כדאי לבקש הצעות מחיר בכתב שתוכלו להשוות ולבחור בבעל המקצוע המתאים לכם ביותר.

גם אם מדובר בעבודה דחופה ניתן להתקשר ליותר מחשמלאי או אינסטלאטור אחד על מנת להשוות מחירים.

כמו כן כדאי להתרשם ממחירונים מומלצים בתחום. זהירות - הצעות מחיר נמוכות מדי עלולות לעלות ביוקר.

וודאו מראש את תהליכי התשלום והמשוב

בגמר העבודה דרשו תעודת אחריות המפרטת את תיאור העבודה שנעשתה, מה כוללת האחריות ולאיזו תקופה. במקביל דרשו חשבונית שתעיד על השלמת העסקה והעברת התשלום.

איך עובדים עם מקצוענים?

אם הנכם מרוצים מהשירות כדאי להעבירמשוב חיובי על מנת שגם הלקוח הבא ייהנה משירות מקצועי. נקלעתם למחלוקת עם בעל המקצוע?

המטרה שלנו, היא ליצור את רשימת בעלי המקצוע הכי טובים בארץ ולאפשר לכולנו להזמין בעלי מקצוע בראש שקט ובקלות.

איך אנחנו עושים את זה?

1. מוקד שירות הלקוחות שלנו השירות מחייג אל עשרות אלפי לקוחותינו מידי חודש ואוסף חוות דעת ודירוגים על בעלי המקצוע.

2. ועדת השירות מתאספת אחת לחודש ובוחנת אם כל בעלי המקצוע עומדים בתנאי השירות עליהם הם חתומים.

3. במקרים בהם נמצא כי בעל מקצוע אינו עומד בתנאי השירות שלנו, אנו מסירים אותו מהאתר לצמיתות.

שירותי גישור בחינם

1. במידה ויש לך מחלוקת מול בעל מקצוע, אנו נפעל מולו בשמך כדי להגיע לפתרון הרצוי.

2. במידת הצורך, אנו שולחים נציג שלנו לבחון את העבודה בדירה בנוכחות הצדדים ולהחליט על הפתרון.

3. בעלי המקצוע מחויבים להחלטות נציג מוקד הגישור שלנו וחתומים על כך כתנאי להופעתם באתר המקצוענים.

חוות דעת ודירוגים

1. כדי לעזור לכם לבחור את בעל המקצוע, אנו מפרסמים באתר את חוות הדעת והדירוגים שלהם.

2. חוות הדעת והדירוגים נאספים ומאומתים אך ורק על ידי מוקד שירות הלקוחות שלנו ולכן לא ניתנים לזיוף.

3. באמצעות מאות אלפי חוות הדעת של לקוחותינו, יצרנו את רשימת בעלי המקצוע עליהם אנו ממליצים.

לרשותכם עומד מוקד הגישור שלנו בטלפון 8877* על מנת ללוות ולפתור כל תקלה.