דודי שמש בבית אל

עם הפיקוח של המקצוענים

מדריכים בנושא דודי שמש

צנרת בין הדוד לקולט: כל מה שחשוב לדעת

בעיה בצנרת שבין הדוד לקולט שלנו יכולה להתקיים לאורך זמן כיוון שהדוד ממוקם במקום שאנו לא מבחינים בו. אז עד שנגלה רטיבות בבית או חשבון מים מנופח, הנה כמה פרטים על כך.

החלפת תרמוסטט בדוד שמש: כל מה שחשוב לדעת

תפקידו העיקרי של התרמוסטט הוא להורות לגוף החימום להפסיק את עבודתו, כשהמים מגיעים לטמפרטורה הרצויה. מה קורה כשהוא מתקלקל ואיך טכנאי מקצועי יחליף אותו? כל התשובות בפנים.

שאלות ותשובות בנושא דודי שמש

כמה קולטי שמש צריך לדוד 80 ליטר?

לסוג הקולט ולתפוקה שלו יש חשיבות מכרעת בכל הנוגע לתפקוד דוד השמש. דוד שמש בנפח של 80 ליטרים מצריך התקנת קולט אחד המפיק חום במידה של 3280 קילוקלוריות, המותאם לצריכת מים של בין 1-2 נפשות. לפני שבעל המקצוע מחליף את הקולט, בדוק מה התפוקה שלו. על פי חוק, מחויבים היצרנים לרשום אותה על הקולט.

מה תפקידו של ברז ההזנה בדוד?

תפקידו של ברז ההזנה הוא לנתק את זרם המים לדוד במקרה של תקלה בדוד עצמו או בצנרות המים השונות בבית.  עם השנים וכתוצאה מהצטברות אבנית או בלאי טבעי, עלולה להתרחש נזילה בברז ההזנה, שיכולה לגרום לבזבוז של עד 3 ליטרים מים ביום. לאבנית קל יותר להיאחז בו ולגרום לתקלות. על מנת לשמור על חיי ברז ההזנה החדש ולמנוע את הצטברות האבנית בו, מומלץ לפתוח ולסגור אותו אחת לכמה חודשים.

סגור

Version: V3.4.3

הפיקוח של המקצוענים

המטרה שלנו, היא ליצור את רשימת בעלי המקצוע הכי טובים בארץ ולאפשר לכולנו להזמין בעלי מקצוע בראש שקט ובקלות

סינון בעלי מקצוע
  • מוקד בקרת השירות מחייג לעשרות אלפי לקוחותינו מידי חודש ואוסף חוות דעת ודירוגים על בעלי המקצוע.
  • ועדת השירות מתאספת אחת לחודש ובוחנת אם כל בעלי המקצוע עומדים בתנאי השירות עליהם הם חתומים.
  • במקרים בהם נמצא כי בעל מקצוע אינו עומד בתנאי השירות שלנו, אנו מסירים אותו מהאתר לצמיתות.
שירותי גישור בחינם
  • במידה ויש לך מחלוקת מול בעל מקצוע, אנו נפעל מולו בשמך כדי להגיע לפתרון הרצוי.
  • במידת הצורך, אנו שולחים נציג שלנו לבחון את העבודה בדירה בנוכחות הצדדים ולהחליט על הפתרון.
  • בעלי המקצוע מחויבים להחלטות נציג מוקד הגישור שלנו וחתומים על כך כתנאי להופעתם באתר המקצוענים .
חוות דעת ודירוגים
  • כדי לעזור לכם לבחור את בעל המקצוע, אנו מפרסמים באתר את חוות הדעת והדירוגים שלהם.
  • חוות הדעת והדירוגים נאספים ומאומתים אך ורק על ידי מוקד בקרת השירות שלנו ולכן לא ניתנים לזיוף.
  • באמצעות מאות אלפי חוות הדעת של לקוחותינו, יצרנו את רשימת בעלי המקצוע עליהם אנו ממליצים.
מוקד השירות
א׳ - ה׳: 17:00 - 08:30
נחלת יצחק 10, תל-אביב