מדריכים בנושא תיקון תקלות חשמל

איך מאתרים קצר חשמלי בבית?

חושך בבית? אין טיימינג טוב לקצר חשמלי, אבל אם הוא כבר מתרחש, לפחות שנדע מדוע. במדריך הבא נציג את כל הסיבות הנפוצות לקצר חשמלי בבית, וכן את השלבים לאיתור הגורם לקצר.

כך תבדקו שהחשמלאי שלכם מוסמך

חשמל זה לא משחק ילדים, כך שגם אם אתם נאלצים להזמין חשמלאי במצב מצוקה או לחץ (כמו קצר בבית או ריח שרוף מלוח החשמל), חשוב מאד שהוא יהיה חשמלאי עם רישיון וכזה הרשאי לבצע את העבודה שאתם צריכים. איך בודקים? כל התשובות בפנים.

שאלות ותשובות בנושא תיקון תקלות חשמל

מה מייצג המספר שמוצג על הפקק בלוח החשמל?

כל פקק (מאמ"ת) בלוח מספק חשמל לצרכנים שונים בבית, בין אם זה מכשירים מסויימים (כמו מזגן או תנור אפייה) ובין אם לאזור רחב יותר בבית (כמו המטבח). לכל פקק כזה יש יכולת לספק עוצמה מסויימת של חשמל, שאם עוברים אותה, הוא קופץ. במקרה שלך, הפקק יכול לספק 16 אמפר לאזור עליו הוא אחראי. כלומר, במידה ומכשירי החשמל באזור זה ידרשו 17 אמפר, הפקק יזהה עומס חשמלי ויקפוץ. בתמונה שלפניך תוכל לראות פקק חד פאזי שיודע לספק לצרכני החשמל שלו 10 אמפר:

האם יש אחריות על החלפת מפסק ראשי בלוח החשמל?

על החלפת מפסק ראשי בלוח החשמל מקובל לתת 3 חודשי אחריות. במידה ותקופת האחריות לא הסתיימה, בהחלט תוכל ליצור קשר עם החשמלאי שביצע את העבודה ולדרוש ממנו לחזור ולתקן. חשוב לציין - חשמלאי מוסמך ומקצועי יציין על גבי החשבונית את תקופת האחריות על הרכיב שהחליף. בדוק על גבי החשבונית שקיבלת אם יש סעיף המדבר על האחריות ופעל בהתאם.

מוקד שירות לקוחות

א׳ - ה׳: 17:00 - 08:30
נחלת יצחק 10, תל-אביב
סגור

Version: V3.6.5

הפיקוח של המקצוענים

המטרה שלנו, היא ליצור את רשימת בעלי המקצוע הכי טובים בארץ ולאפשר לכולנו להזמין בעלי מקצוע בראש שקט ובקלות

סינון בעלי מקצוע
  • מוקד בקרת השירות מחייג לעשרות אלפי לקוחותינו מידי חודש ואוסף חוות דעת ודירוגים על בעלי המקצוע.
  • ועדת השירות מתאספת אחת לחודש ובוחנת אם כל בעלי המקצוע עומדים בתנאי השירות עליהם הם חתומים.
  • במקרים בהם נמצא כי בעל מקצוע אינו עומד בתנאי השירות שלנו, אנו מסירים אותו מהאתר לצמיתות.
שירותי גישור בחינם
  • במידה ויש לך מחלוקת מול בעל מקצוע, אנו נפעל מולו בשמך כדי להגיע לפתרון הרצוי.
  • במידת הצורך, אנו שולחים נציג שלנו לבחון את העבודה בדירה בנוכחות הצדדים ולהחליט על הפתרון.
  • בעלי המקצוע מחויבים להחלטות נציג מוקד הגישור שלנו וחתומים על כך כתנאי להופעתם באתר המקצוענים .
חוות דעת ודירוגים
  • כדי לעזור לכם לבחור את בעל המקצוע, אנו מפרסמים באתר את חוות הדעת והדירוגים שלהם.
  • חוות הדעת והדירוגים נאספים ומאומתים אך ורק על ידי מוקד בקרת השירות שלנו ולכן לא ניתנים לזיוף.
  • באמצעות מאות אלפי חוות הדעת של לקוחותינו, יצרנו את רשימת בעלי המקצוע עליהם אנו ממליצים.
מוקד השירות
א׳ - ה׳: 17:00 - 08:30
נחלת יצחק 10, תל-אביב
arrow-icon