חשמלאים בבני ברק

עם הפיקוח של המקצוענים

מדריכים בנושא תיקון תקלות חשמל

לפני החשמלאי: אילו תקלות תוכלו לפתור בעצמכם?

האם יש תקלות חשמל שתוכלו לפתור בעצמכם, וכיצד ניתן להתנהל נכון בכדי למנוע תקלות? כמה טיפים חשובים

הגדלת הספק ומעבר לתלת פאזי: המדריך המלא

הטכנולוגיה מתקדמת ומכשירי החשמל צורכים יותר ויותר אנרגיה, אבל תשתית החשמל בבית ישן לא תמיד מסוגלת לעמוד בעומס. מה אפשרויות שלכם להגדלת הספק החשמל בביתכם? כל התשובות במדריך הבא.

שאלות ותשובות בנושא תיקון תקלות חשמל

האם להתקין טיימר או שעון שבת?

אנו ממליצים לך להתקין שעון שבת ולא טיימר לדוד, מהסיבה הפשוטה שבשעון השבת גם ההפעלה וגם הכיבוי מתבצעים באופן אוטומטי. בטיימר רגיל, ההדלקה מתבצעת באופן ידני ורק הכיבוי אוטומטי, ולכן הוא לא מתאים לשומרי שבת.

מה זו בדיקת הארקה?

הארקה היא אמצעי בטיחות חיוני שתפקידו למנוע התחשמלות. תפקיד ההארקה הוא למעשה לגרום לניתוק אספקת הזרם למכשיר חשמלי, כאשר יש זליגת חשמל ממכשיר כל שהוא (דוד, תמי 4, מדיח). מומלץ לבצע את הבדיקה אחת לעשר שנים, במיוחד בבתים ישנים כמו שלך. הסרטון הבא מסכם בקצרה את כל מה שחשוב לדעת בנושא:

סגור

Version: V3.3.2

הפיקוח של המקצוענים

המטרה שלנו, היא ליצור את רשימת בעלי המקצוע הכי טובים בארץ ולאפשר לכולנו להזמין בעלי מקצוע בראש שקט ובקלות

סינון בעלי מקצוע
  • מוקד בקרת השירות מחייג לעשרות אלפי לקוחותינו מידי חודש ואוסף חוות דעת ודירוגים על בעלי המקצוע.
  • ועדת השירות מתאספת אחת לחודש ובוחנת אם כל בעלי המקצוע עומדים בתנאי השירות עליהם הם חתומים.
  • במקרים בהם נמצא כי בעל מקצוע אינו עומד בתנאי השירות שלנו, אנו מסירים אותו מהאתר לצמיתות.
שירותי גישור בחינם
  • במידה ויש לך מחלוקת מול בעל מקצוע, אנו נפעל מולו בשמך כדי להגיע לפתרון הרצוי.
  • במידת הצורך, אנו שולחים נציג שלנו לבחון את העבודה בדירה בנוכחות הצדדים ולהחליט על הפתרון.
  • בעלי המקצוע מחויבים להחלטות נציג מוקד הגישור שלנו וחתומים על כך כתנאי להופעתם באתר המקצוענים .
חוות דעת ודירוגים
  • כדי לעזור לכם לבחור את בעל המקצוע, אנו מפרסמים באתר את חוות הדעת והדירוגים שלהם.
  • חוות הדעת והדירוגים נאספים ומאומתים אך ורק על ידי מוקד בקרת השירות שלנו ולכן לא ניתנים לזיוף.
  • באמצעות מאות אלפי חוות הדעת של לקוחותינו, יצרנו את רשימת בעלי המקצוע עליהם אנו ממליצים.
מוקד השירות
א׳ - ה׳: 17:00 - 08:30
נחלת יצחק 10, תל-אביב