טכנאי מזגנים בבית שאן

עם הפיקוח של המקצוענים
אינו פנוי לעבודות
אינו פנוי לעבודות

מדריכים בנושא תיקון והתקנת מזגן

טכנאי מזגנים בדרך? כמה דברים שכדאי לבדוק

אם המזגן שלכם עושה בעיות והזמנתם טכנאי מזגנים, יש כמה דברים שתוכלו לבדוק עד שהוא מגיע כדי לוודא שאתם מקבלים את התיקון הדרוש במחיר הנכון

מזגנים וחשבונות חשמל: איך לקרר ולחסוך?

חשבונות החשמל בקיץ עושים לכם שחור בעיניים? כדאי שתבדקו האם המזגן שלכם תקין, האם אתם משתמשים בו נכון וכיצד תוכלו לחסוך

שאלות ותשובות בנושא תיקון והתקנת מזגן

למה המזגן מרעיש?

לרעש מהיחידה הפנימית של המזגן קיימים מגוון גורמים, הנחלקים למעשה לשני סוגים. הראשון, תחזוקה לא נכונה שלנו. השני, תקלה ברכיבים פנימיים של המזגן. ראשית, עלייך לוודא שמכסה המזגן סגור כראוי, שהפילטר יושב כמו שצריך בתושבת שלו ושהוא נקי. במידה ולא, הדבר יכול להפיק תקתוקי פלסטיק מטרידים. במזגן יש רכיב שנקרא מאיץ, מעין מאוורר שאחראי על פליטת האוויר לחלל החדר. במידה והוא לא יושב טוב על המיסב שלו, הוא יפיק תקתוקי פלסטיק. יש לוודא שהמנוע של המאוורר הזה תקין, שכן במידה ולא הוא יפיק זמזום שדומה לזה של הצרצרים. הסרטון הבא מסכם את כל מה שחשוב לדעת בנושא:

מה כולל ניקוי עמוק למזגן?

ניקוי עמוק למזגן כולל הסרת עובש, ניקוי פילטרים, ניקוי הסוללה והמאיץ. אנו ממליצים לבצע ניקוי עמוק למזגן אחת לשנה, במיוחד אם מדובר במזגן ישן. מזגן נקי ירעיש פחות, יהיה יעיל יותר בפעולת הקירור והחימום וכמובן יאריך חיים. את הניקוי העמוק אנו ממליצים לבצע בעונות המעבר, במיוחד לפני הקיץ, רגע לפני שהמזן מתחיל להיכנס לעבודה במשרה מלאה.

סגור

Version: V3.1.8

הפיקוח של המקצוענים

המטרה שלנו, היא ליצור את רשימת בעלי המקצוע הכי טובים בארץ ולאפשר לכולנו להזמין בעלי מקצוע בראש שקט ובקלות

סינון בעלי מקצוע
  • מוקד בקרת השירות מחייג לעשרות אלפי לקוחותינו מידי חודש ואוסף חוות דעת ודירוגים על בעלי המקצוע.
  • ועדת השירות מתאספת אחת לחודש ובוחנת אם כל בעלי המקצוע עומדים בתנאי השירות עליהם הם חתומים.
  • במקרים בהם נמצא כי בעל מקצוע אינו עומד בתנאי השירות שלנו, אנו מסירים אותו מהאתר לצמיתות.
שירותי גישור בחינם
  • במידה ויש לך מחלוקת מול בעל מקצוע, אנו נפעל מולו בשמך כדי להגיע לפתרון הרצוי.
  • במידת הצורך, אנו שולחים נציג שלנו לבחון את העבודה בדירה בנוכחות הצדדים ולהחליט על הפתרון.
  • בעלי המקצוע מחויבים להחלטות נציג מוקד הגישור שלנו וחתומים על כך כתנאי להופעתם באתר המקצוענים .
חוות דעת ודירוגים
  • כדי לעזור לכם לבחור את בעל המקצוע, אנו מפרסמים באתר את חוות הדעת והדירוגים שלהם.
  • חוות הדעת והדירוגים נאספים ומאומתים אך ורק על ידי מוקד בקרת השירות שלנו ולכן לא ניתנים לזיוף.
  • באמצעות מאות אלפי חוות הדעת של לקוחותינו, יצרנו את רשימת בעלי המקצוע עליהם אנו ממליצים.
מוקד השירות
א׳ - ה׳: 17:00 - 08:00
נחלת יצחק 10, תל-אביב