הכל על תיקון מקררים ומקפיאים

מתי חייבים לקרוא לטכנאי מקררים, ואילו תקלות ניתן לפתור לבד. מה הן התקלות הנפוצות וכמה יעלה לתקן אותן ואיך ניתן לשמור על המקרר באופן שימנע תקלות בעתיד? הכל על תיקון מקררים.

אתר המקצוענים עודכן לאחרונה: 16.12.2018
טכנאי מקררים

אין עיתוי נוח לתקלה במקרר וסביר להניח שהדבר יתפוס אתכם בהפתעה גמורה. על מנת לטפל בתקלה, סביר להניח שתצטרכו להזמין טכנאי מקררים מקצועי.

מתי חייבים לקרוא לטכנאי מקררים, אילו תקלות ניתן לפתור לבד. מה הן התקלות הנפוצות וכמה יעלה לתקן אותן? כל התשובות במדריך הבא.

מה עושים לפני שמזמינים טכנאי?

נזילת מים: נזילה במקרר נגרמת לעיתים קרובות עקב סתימה בתעלת הניקוז. במקררים ישנים תוכלו לפתוח את הסתימה בעצמכם.

כל מה שצריך לעשות הוא לנתק את הצינורית שבתחתית המקרר ולנקות את הלכלוך שגורם לסתימה. במקררים חדשים הצינורית ממוקמת באזור נסתר ולא מומלץ לנסות להגיע אליה לבד.

המקרר מרעיש: בעיה כזו יכולה להיגרם עקב בעיה במדחס, אך לפני שמזמינים טכנאי ניתן לבדוק אם מקור הרעש אינו פשוט בורג רופף.

בגב המקרר ישנה צלחת אידוי המחוברת בבורג, שעלול להשתחרר עם השנים. נסו לחזק אותו ולבדוק האם הבעיה נפתרה.

בדיקת אספקת החשמל: נורית מאירה כשפותחים את דלת המקרר היא אינדיקציה לכך שלמקרר מגיע חשמל.

במידה והנורית לא דולקת כדאי לבדוק שהתקע מחובר לחשמל, שהנתיך (הפקק) בארון החשמל לא קפץ או להחליף אותו למקרה שנשרפה.

הצטברות קרח: במקררים ישנים נוצרת הצטברות קרח, בדרך כלל, עקב בעיית איטום. כלומר, נדרשת החלפה של גומיות האיטום, מנגנון הסגירה או הדלת.

במקררים חדשים יותר ייתכן שקיימת תקלה במנגנון ההפשרה, שנועד כדי למנוע הצטברות קרח.

הסיבה יכולה להיות בעיה בתרמוסטט, בטיימר של המנגנון או בריחת גז. נסו לרוקן את המקרר, לנתק אותו מהחשמל ולאפשר לכל הקרח להפשיר.

לאחר ההפשרה יש לנגב היטב את המקרר ולהחזיר אותו לפעולה.

למה כדאי לשים לב לפני שמזמינים טכנאי מקררים?

תקופת האחריות: בדקו אם על המקרר עדיין חלה אחריות היצרן או אם בעת הרכישה עשיתם מנוי על שירות תיקונים או ביטוח בפני תקלות.

יתכן שכדאי לשקול רכישת מקרר חדש במקרה שהתיקון עולה על 50% מעלות מקרר חדש או כאשר מדובר במקרר מאוד ישן שיש בו תקלה חוזרת.

בדקו אם המקרר שלכם עדיין באחריות

למה חשוב לשים לב בתום העבודה?

כדי למנוע אצירה של חום בגב המקרר מומלץ להציב אותו במרחק 15 ס"מ מהקיר.

כדי לשמור על שלמות ויעילות גומיות האיטום במקרר מומלץ למרוח עליהן שכבה דקה של ווזלין אחת לכמה חודשים. יש להקפיד שדלת המקרר סגורה היטב, ולהימנע מפתיחה שלא לצורך.

על מנת למנוע תקלות ולהאריך את חיי המקרר יש להרחיק אבק מהצינורות האחוריים שלו.

מומלץ לנקות את האבק אחת לחודש בעזרת שואב אבק או מברשת. את החלק שמשחרר חום בחלקו התחתון של המקרר (המעבה) יש לנקות בעזרת סמרטוט.

מומלץ לא לאחסן במקרר צפוף מדי על מנת לאפשר מעבר אוויר ולשמור על טריות המוצרים.

בקשו מהטכנאי אחריות בכתב על התיקונים שעשה. שלושה חודשים הוא פרק הזמן המקובל לאחריות עבור תיקון.

החשבונית צריכה לפרט את הטיפולים שבוצעו, החלקים שהוחלפו ואת המחיר. החשבונית חשובה גם כאסמכתא לטיפול וגם לצורך עדכון הטכנאים הבאים במקרה הצורך. 

א.א. קירור ללא מקררים מסחריים

  • ציון 4.88 מתוך 5

    קרא 493 חוות דעת

  • 100%

    הגעה בזמן

  • 100%

    מקצועיות

  • 98%

    מחיר הוגן

קירור דוד

  • ציון 4.84 מתוך 5

    קרא 169 חוות דעת

  • 100%

    הגעה בזמן

  • 99%

    מקצועיות

  • 97%

    מחיר הוגן

053-8041226
אינו זמין כעת

אמריקור פיני

  • ציון 4.65 מתוך 5

    קרא 568 חוות דעת

  • 95%

    הגעה בזמן

  • 97%

    מקצועיות

  • 95%

    מחיר הוגן

סגור

Version: V3.3.2

הפיקוח של המקצוענים

המטרה שלנו, היא ליצור את רשימת בעלי המקצוע הכי טובים בארץ ולאפשר לכולנו להזמין בעלי מקצוע בראש שקט ובקלות

סינון בעלי מקצוע
  • מוקד בקרת השירות מחייג לעשרות אלפי לקוחותינו מידי חודש ואוסף חוות דעת ודירוגים על בעלי המקצוע.
  • ועדת השירות מתאספת אחת לחודש ובוחנת אם כל בעלי המקצוע עומדים בתנאי השירות עליהם הם חתומים.
  • במקרים בהם נמצא כי בעל מקצוע אינו עומד בתנאי השירות שלנו, אנו מסירים אותו מהאתר לצמיתות.
שירותי גישור בחינם
  • במידה ויש לך מחלוקת מול בעל מקצוע, אנו נפעל מולו בשמך כדי להגיע לפתרון הרצוי.
  • במידת הצורך, אנו שולחים נציג שלנו לבחון את העבודה בדירה בנוכחות הצדדים ולהחליט על הפתרון.
  • בעלי המקצוע מחויבים להחלטות נציג מוקד הגישור שלנו וחתומים על כך כתנאי להופעתם באתר המקצוענים .
חוות דעת ודירוגים
  • כדי לעזור לכם לבחור את בעל המקצוע, אנו מפרסמים באתר את חוות הדעת והדירוגים שלהם.
  • חוות הדעת והדירוגים נאספים ומאומתים אך ורק על ידי מוקד בקרת השירות שלנו ולכן לא ניתנים לזיוף.
  • באמצעות מאות אלפי חוות הדעת של לקוחותינו, יצרנו את רשימת בעלי המקצוע עליהם אנו ממליצים.
מוקד השירות
א׳ - ה׳: 17:00 - 08:30
נחלת יצחק 10, תל-אביב