החלפת צינור בין הקולט לדוד (תיקון נזילה)

תפקידו של הצינור הוא להזרים את המים החמים שחוזרים מקולט השמש אל המיכל של הדוד. אחד הגורמים הנפוצים לפיצוץ בצינור הוא דווקא לא הצינור עצמו, אלא סתימת אבנית בקולט השמש. לפני שהטכנאי מחליף את הצינור, עליו לוודא שאין סתימה בקולט.

הצדיק במרכז

  • ציון 4.64 מתוך 5

    קרא 880 חוות דעת

  • הגעה בזמן

  • מקצועיות

  • מחיר הוגן

אופיר דודי שמש וחשמל

  • ציון 4.80 מתוך 5

    קרא 250 חוות דעת

  • הגעה בזמן

  • מקצועיות

  • מחיר הוגן

י.ס. אנרגיה - דודי שמש

  • ציון 4.77 מתוך 5

    קרא 326 חוות דעת

  • הגעה בזמן

  • מקצועיות

  • מחיר הוגן

טיפים

1
לפני שמחליפים את הצינור, יש לוודא שאין סתימה בקולט. הקיטור המשתחרר מהקולט הסתום יגרום לפיצוץ גם בצינור חדש ואיכותי.
2
דרשו מבעל המקצוע צינור נחושת או PEX תקניים והימנעו מהתקנת צינור SP שלא עמיד בפני חום.
3
כדי לצמצם את הצטברות האבנית שיוצרת את הסתימה בצינור, התקינו מסנן אבנית בשעון המים הראשי.
4
בתום העבודה דרשו מבעל המקצוע לבדוק את לחץ המים בבית, שכן הדוד מתרוקן ממים ומתמלא באוויר במהלך העבודה.
5
טכנאי דוודים מקצועי יתקין לכם צינור נחושת או צינור PEX, העומדים בתו התקן הישראלי ועמידים בפני חום.
מה גורם לנזילה בצינור שבין הדוד לקולט?

לפני מספר ימים החליפו לי את צינור ההזנה שיוצא מקולט השמש לדוד בעקבות נזילה. אתמול הנזילה חזרה שוב, מה הסיבה?

אורן | 09.11.2017

בואו ותראו איך זה נראה

איך נקבעים המחירים במחירון

כבר מעל 15 שנים שמחירון המקצוענים קובע את מחירי השוק. בניית המחירון מתבצעת ב 3 שלבים:
1
איסוף המחירים של מאות אלפי העבודות שבוצעו בפועל
2
הצלבת נתוני המחירים עם בעלי המקצוע ומומחי התוכן שלנו
3
שיכלול סטטסטי של כלל הנתונים וממוצעי המחירים ויצירת המחירון המומלץ
סגור

Version: V3.0.3

הפיקוח של המקצוענים

המטרה שלנו, היא ליצור את רשימת בעלי המקצוע הכי טובים בארץ ולאפשר לכולנו להזמין בעלי מקצוע בראש שקט ובקלות

סינון בעלי מקצוע
  • מוקד בקרת השירות מחייג לעשרות אלפי לקוחותינו מידי חודש ואוסף חוות דעת ודירוגים על בעלי המקצוע.
  • ועדת השירות מתאספת אחת לחודש ובוחנת אם כל בעלי המקצוע עומדים בתנאי השירות עליהם הם חתומים.
  • במקרים בהם נמצא כי בעל מקצוע אינו עומד בתנאי השירות שלנו, אנו מסירים אותו מהאתר לצמיתות.
שירותי גישור בחינם
  • במידה ויש לך מחלוקת מול בעל מקצוע, אנו נפעל מולו בשמך כדי להגיע לפתרון הרצוי.
  • במידת הצורך, אנו שולחים נציג שלנו לבחון את העבודה בדירה בנוכחות הצדדים ולהחליט על הפתרון.
  • בעלי המקצוע מחויבים להחלטות נציג מוקד הגישור שלנו וחתומים על כך כתנאי להופעתם באתר המקצוענים .
חוות דעת ודירוגים
  • כדי לעזור לכם לבחור את בעל המקצוע, אנו מפרסמים באתר את חוות הדעת והדירוגים שלהם.
  • חוות הדעת והדירוגים נאספים ומאומתים אך ורק על ידי מוקד בקרת השירות שלנו ולכן לא ניתנים לזיוף.
  • באמצעות מאות אלפי חוות הדעת של לקוחותינו, יצרנו את רשימת בעלי המקצוע עליהם אנו ממליצים.
מוקד השירות
א׳ - ה׳: 17:00 - 08:00
נחלת יצחק 10, תל-אביב