מדריכים בנושא דודי שמש

דוד שמש: העיקר האמינות

דודי שמש הם לרוב אמינים ומאריכי ימים, אבל זה לא אומר שכדאי להזניח או לקבל כמובן מאליו. בחירה נכונה, הקפדה על כללים, תחזוקה שוטפת ואמצעי בטיחות, יהפכו את השימוש לחסכוני ומשתלם יותר ויאריכו את חיי הדוד.

כל מה שחשוב לדעת על דוד שמש

בישראל שטופת השמש, דודי שמש הם חלק בלתי נפרד מהנוף, אבל לא כל דוד שמש מתאים לכל צרכן - איך תדעו מה לבחור?

שאלות ותשובות בנושא דודי שמש

מה זה שסתום אל חוזר בדוד?

שסתום אל חוזר הוא שסתום חד כיווני המורכב על כניסת המים הקרים לדוד. תפקידו של השסתום הוא למנוע חזרה של מים חמים אל צנרת המים הקרים, כאשר מפסיקים את זרימת המים. כשיש הפסקה באספקת המים לדוד כתוצאה מתקלה כל שהיא, השסתום יבטיח שהדוד לא יתרוקן וימנע תקלות קיצוניות ברכיבים חיוניים כמו גוף החימום ועוד.

מתי צריך להחליף את דוד השמש?

התשובה לשאלתך תלויה בשני גורמים מרכזיים: מקור הנזילה וגיל הדוד. בדוד השמש יש רכיב שנקרא פלאנג', שמשמש מעין תושבת של גוף החימום, המאיץ והתרמוסטט. הפלאנג' מחובר לדוד בברגים ובאומים ולעיתים גומיית האטם שלו גורמת לנזילה. במצב כזה, תוכל להזמין טכנאי שיחליף את הפלאג'. אולם במידה ומקור הנזילה הוא בחור או סדק בדוד, אין שום דרך לתקן את זה ותצטרך להחליף את הדוד. חשוב לציין - במידה ודוד השמש שלך ישן (8 שנים ומעלה), אין טעם להשקיע כסף גם במקרה ואפשר לתקן את הנזילה. סביר להניח שהתיקון לא יחזיק מעמד לאורך זמן ותצטרך לשלם שוב לטכנאי בקרוב.

מוקד שירות לקוחות

א׳ - ה׳: 17:00 - 08:00
נחלת יצחק 10, תל-אביב
סגור

Version: V2.8.9.606

הפיקוח של המקצוענים

המטרה שלנו, היא ליצור את רשימת בעלי המקצוע הכי טובים בארץ ולאפשר לכולנו להזמין בעלי מקצוע בראש שקט ובקלות

סינון בעלי מקצוע
  • מוקד בקרת השירות מחייג לעשרות אלפי לקוחותינו מידי חודש ואוסף חוות דעת ודירוגים על בעלי המקצוע.
  • ועדת השירות מתאספת אחת לחודש ובוחנת אם כל בעלי המקצוע עומדים בתנאי השירות עליהם הם חתומים.
  • במקרים בהם נמצא כי בעל מקצוע אינו עומד בתנאי השירות שלנו, אנו מסירים אותו מהאתר לצמיתות.
שירותי גישור בחינם
  • במידה ויש לך מחלוקת מול בעל מקצוע, אנו נפעל מולו בשמך כדי להגיע לפתרון הרצוי.
  • במידת הצורך, אנו שולחים נציג שלנו לבחון את העבודה בדירה בנוכחות הצדדים ולהחליט על הפתרון.
  • בעלי המקצוע מחויבים להחלטות נציג מוקד הגישור שלנו וחתומים על כך כתנאי להופעתם באתר המקצוענים .
חוות דעת ודירוגים
  • כדי לעזור לכם לבחור את בעל המקצוע, אנו מפרסמים באתר את חוות הדעת והדירוגים שלהם.
  • חוות הדעת והדירוגים נאספים ומאומתים אך ורק על ידי מוקד בקרת השירות שלנו ולכן לא ניתנים לזיוף.
  • באמצעות מאות אלפי חוות הדעת של לקוחותינו, יצרנו את רשימת בעלי המקצוע עליהם אנו ממליצים.
מוקד השירות
א׳ - ה׳: 17:00 - 08:00
נחלת יצחק 10, תל-אביב