דודי שמש ברמלה

עם הפיקוח של המקצוענים
053-6855947
אינו זמין כעת
053-2184128
אינו זמין כעת
053-2567906
אינו זמין כעת

מדריכים בנושא דודי שמש

מים חמים ומהר: הכל על מאיץ חום בדוד

ערב חורפי שכזה, בחוץ גשום וקר וכל מה שאתם רוצים זו מקלחת חמה, מה עושים אם אין מים חמים? כמובן שמחכים אבל השאלה הגדולה היא כמה זמן?

למה אין לי מים חמים בדוד?

כל הסיבות להתקנה, תחזוקה ותפעול לקוי המובילים לאחת הבעיות הכי כואבות ונפוצות בחורף. שווה קריאה.

שאלות ותשובות בנושא דודי שמש

מה זה תרמוסטט "קצר" בדודי שמש?

תפקידו של התרמוסטט בדוד השמש הוא לנתק את גוף החימום ולעצור את עבודתו, במידה והדוד הגיע לטמפרטורת המים המוגדרת לו, בדרך כלל בין 60-70 מעלות. לצורך ההסבר, נניח שיש לך דוד בנפח 150 ליטר. תרמוסטט רגיל ימתין עד שכל 150 הליטרים יגיעו לטמפרטורה שציינו. לעומת זאת, תרמוסטט קצר יעצור את עבודת גוף החימום לאחר חימום של 120 ליטרים של מים. לתרמוסטט הקצר מספר יתרונות: ראשית, הוא שומר על גוף החימום ומונע ממנו לעבוד שעות נוספות. שנית, הוא חוסך בחשמל. בנוסף, הוא מקצר את משך ההמתנה שלך למים חמים.

האם צריך להחליף את הפלאנג` כשיש נזילה בדוד?

נזילה מתחתית הדוד מעידה על כשל באיטום או בחיבור של הפלאנג' (התושבת של גוף החימום, התרמוסטט והמאיץ) לדוד השמש. הנזילה יכולה להתרחש כתוצאה מגומיית אטם שנקרעה כתוצאה מחיזוק יתר של הברגים של הפלאנג'. לחלופין,יתכן והנזילה נובעת כתוצאה מכך שלא חיזקו את הברגים הללו כמו שצריך. במידה ומדובר בפלאנג' חדש (עד חצי שנה), ניתן להסתפק בהחלפת גומיית אטם בלבד. במידה והדוד ישן יותר, אין טעם להתעסק עם הגומיות ומומלץ להחליף את הפלאנג'.

סגור

Version: V2.8.5

הפיקוח של המקצוענים

המטרה שלנו, היא ליצור את רשימת בעלי המקצוע הכי טובים בארץ ולאפשר לכולנו להזמין בעלי מקצוע בראש שקט ובקלות

סינון בעלי מקצוע
  • מוקד בקרת השירות מחייג לעשרות אלפי לקוחותינו מידי חודש ואוסף חוות דעת ודירוגים על בעלי המקצוע.
  • ועדת השירות מתאספת אחת לחודש ובוחנת אם כל בעלי המקצוע עומדים בתנאי השירות עליהם הם חתומים.
  • במקרים בהם נמצא כי בעל מקצוע אינו עומד בתנאי השירות שלנו, אנו מסירים אותו מהאתר לצמיתות.
שירותי גישור בחינם
  • במידה ויש לך מחלוקת מול בעל מקצוע, אנו נפעל מולו בשמך כדי להגיע לפתרון הרצוי.
  • במידת הצורך, אנו שולחים נציג שלנו לבחון את העבודה בדירה בנוכחות הצדדים ולהחליט על הפתרון.
  • בעלי המקצוע מחויבים להחלטות נציג מוקד הגישור שלנו וחתומים על כך כתנאי להופעתם באתר המקצוענים .
חוות דעת ודירוגים
  • כדי לעזור לכם לבחור את בעל המקצוע, אנו מפרסמים באתר את חוות הדעת והדירוגים שלהם.
  • חוות הדעת והדירוגים נאספים ומאומתים אך ורק על ידי מוקד בקרת השירות שלנו ולכן לא ניתנים לזיוף.
  • באמצעות מאות אלפי חוות הדעת של לקוחותינו, יצרנו את רשימת בעלי המקצוע עליהם אנו ממליצים.
מוקד השירות
א׳ - ה׳: 17:00 - 08:00
נחלת יצחק 10, תל-אביב