שיפוצים בראשון לציון

עם הפיקוח של המקצוענים

מחירון שיפוצים

מדריכים בנושא שיפוצים

הפתרון למשבר הדיור: תיעוש הבנייה

משבר הדיור הוא במידה רבה תוצאה של שיטות בנייה מיושנות וקונספציות שאבד עליהן הכלח. הפיתרון: אימוץ שיטות בנייה שנהוגות כבר במדינות אחרות בעולם

שיפוץ דירות: בדיוק עכשיו משלמים פחות

ההאטה בשוק הדיור ובמיוחד ברכישת דירות מיד-שנייה, משפיעה על הביקושים והמחירים גם בענפים משיקים. אם רציתם שיפוץ בזול, בימים האלה מסתבר שיש יותר אפשרויות

שאלות ותשובות בנושא שיפוצים

מי אחראי על פינוי פסולת השיפוץ?

פינוי פסולת שיפוץ הוא הליך חובה, שכן אי פינוי פסולת עשוי לגרור קנסות גבוהים מהרשות המקומית. עבודת הריסה מכל סוג שהיא, כוללת גם את פינוי הפסולת. כאשר מדובר בשיפוץ גדול השירות כולל השכרת מכולה, אבל בשיפוץ קטן ניתן להסתפק גם בפינוי באמצעות עגלת טרקטור, שירות זול יותר מהשכרת מכולה. האחריות על הפינוי היא משולבת. בעל המקצוע המפנה צריך להחזיק ברישיון עסק לפינוי פסולת. האחריות שלך היא לוודא שאכן יש לו רישיון בתוקף, ובנוסף כדאי לוודא שהפסולת אכן פונתה לאתר פינוי פסולת.

איך מסירים שפריץ מהקיר?

הסרת שפריץ יכולה להתבצע רק באמצעים מכניים שפוצעים את הקיר ומחייבים עבודת טיח רצינית לאחר מכן. קבלן שיפוצים מקצועי יעבור על הקיר עם תמיסה של מים מהולה בדבק על בסיס לטקס. את יישום הטיח קבלן השיפוצים יבצע בזמן שהקיר עדיין רטוב. על מנת להימנע מהתייבשות השכבה הראשונה קבלן השיפוצים יעבוד בכל פעם על חלק קטן מהקיר. כדי להשיג מראה חלק לחלוטין, קבלן השיפוצים יוכל ליישם שפכטל חיצוני וצביעה בצבע גמיש, בדומה לעבודת צביעה רגילה.

סגור

Version: V2.9.1.0

הפיקוח של המקצוענים

המטרה שלנו, היא ליצור את רשימת בעלי המקצוע הכי טובים בארץ ולאפשר לכולנו להזמין בעלי מקצוע בראש שקט ובקלות

סינון בעלי מקצוע
  • מוקד בקרת השירות מחייג לעשרות אלפי לקוחותינו מידי חודש ואוסף חוות דעת ודירוגים על בעלי המקצוע.
  • ועדת השירות מתאספת אחת לחודש ובוחנת אם כל בעלי המקצוע עומדים בתנאי השירות עליהם הם חתומים.
  • במקרים בהם נמצא כי בעל מקצוע אינו עומד בתנאי השירות שלנו, אנו מסירים אותו מהאתר לצמיתות.
שירותי גישור בחינם
  • במידה ויש לך מחלוקת מול בעל מקצוע, אנו נפעל מולו בשמך כדי להגיע לפתרון הרצוי.
  • במידת הצורך, אנו שולחים נציג שלנו לבחון את העבודה בדירה בנוכחות הצדדים ולהחליט על הפתרון.
  • בעלי המקצוע מחויבים להחלטות נציג מוקד הגישור שלנו וחתומים על כך כתנאי להופעתם באתר המקצוענים .
חוות דעת ודירוגים
  • כדי לעזור לכם לבחור את בעל המקצוע, אנו מפרסמים באתר את חוות הדעת והדירוגים שלהם.
  • חוות הדעת והדירוגים נאספים ומאומתים אך ורק על ידי מוקד בקרת השירות שלנו ולכן לא ניתנים לזיוף.
  • באמצעות מאות אלפי חוות הדעת של לקוחותינו, יצרנו את רשימת בעלי המקצוע עליהם אנו ממליצים.
מוקד השירות
א׳ - ה׳: 17:00 - 08:00
נחלת יצחק 10, תל-אביב