טכנאי מזגנים בבני ברק

עם הפיקוח של המקצוענים

מדריכים בנושא תיקון והתקנת מזגן

שיפוץ מזגן: משתלם?

מזגנים לא מתים, רק מתחלפים. אם טכנאי המזגנים "פינה" בסיום העבודה את המזגן הישן, אל תופתעו לראות אותו מותקן במקום אחר. האם ייתכן שגם לכם כדאי לשפץ במקום להחליף?

המזגן לא מוציא אוויר? כך תתמודדו

להדליק את המזגן לאחר יום חם ומעייף רק גדי לגלות שהוא לא מוציא אוויר, אין מתסכל מזה. מה גורם למזגן שלכם לא להוציא אוויר, מה לעשות עד שטכנאי המזגנים מגיע, מה לא לעשות והאם משתלם בכלל לתקן? כל התשובות במדריך הבא.

שאלות ותשובות בנושא תיקון והתקנת מזגן

איך בוחרים מזגן?

התאם את המזגן לצרכים שלך - אין טעם לרכוש מזגן גדול של 2 כ"ס ומעלה על מנת לקרר או לחמם דירת חדר. מזגן עילי 1 כ"ס בהחלט יספיק לך. בחר במזגן בעל תפוקת קירור גבוהה - עליך לתת את הדגש על תפוקת המזגן. ככל שהשטח גדול יותר, כך מומלץ לרכוש מזגן עם תפוקת קירור וחימום גבוהה יותר. בחר במזגן שקט - מכיוון שמדובר בדירת חדר, אנו ממליצים לך לבחור במזגן שקט, שמידת הרעש שלו נעה סביב 35 דציבלים.  בחר במזגן בעל דירוג אנרגטי A - מזגן בעל דירוג אנרגטי A הוא חסכוני יותר וידידותי יותר לסביבה. אחריות - החברות המשווקות נוהגות לתת אחריות של שנה על המזגן, ושל 5 שנים על ההתקנה. ברוב המקרים ניתן להאריך את האחריות בתשלום, אך חשוב לוודא שהתנאים של האחריות המורחבת זהים לאלה של האחריות המקורית. 

האם מזגן נייד מתאים לממ"ד?

בכל הנוגע לתפוקת הקירור של המזגן הנייד, הוא בהחלט מסוגל לקרר או לחמם חדר ממ"ד סטנדרטי. אולם, עליך לדעת שתצטרך להוציא צינור פליטת אוויר דרך המזגן אל חלון הממ"ד. ברגע שאתה פות את החלון על מנת להעביר את הצינור, אתה מאבד את האפקט של הממ"ד כחדר מוגן. לכן, לא תוכל להשתמש בו בעיתות חירום.

סגור

Version: V2.8.9.606

הפיקוח של המקצוענים

המטרה שלנו, היא ליצור את רשימת בעלי המקצוע הכי טובים בארץ ולאפשר לכולנו להזמין בעלי מקצוע בראש שקט ובקלות

סינון בעלי מקצוע
  • מוקד בקרת השירות מחייג לעשרות אלפי לקוחותינו מידי חודש ואוסף חוות דעת ודירוגים על בעלי המקצוע.
  • ועדת השירות מתאספת אחת לחודש ובוחנת אם כל בעלי המקצוע עומדים בתנאי השירות עליהם הם חתומים.
  • במקרים בהם נמצא כי בעל מקצוע אינו עומד בתנאי השירות שלנו, אנו מסירים אותו מהאתר לצמיתות.
שירותי גישור בחינם
  • במידה ויש לך מחלוקת מול בעל מקצוע, אנו נפעל מולו בשמך כדי להגיע לפתרון הרצוי.
  • במידת הצורך, אנו שולחים נציג שלנו לבחון את העבודה בדירה בנוכחות הצדדים ולהחליט על הפתרון.
  • בעלי המקצוע מחויבים להחלטות נציג מוקד הגישור שלנו וחתומים על כך כתנאי להופעתם באתר המקצוענים .
חוות דעת ודירוגים
  • כדי לעזור לכם לבחור את בעל המקצוע, אנו מפרסמים באתר את חוות הדעת והדירוגים שלהם.
  • חוות הדעת והדירוגים נאספים ומאומתים אך ורק על ידי מוקד בקרת השירות שלנו ולכן לא ניתנים לזיוף.
  • באמצעות מאות אלפי חוות הדעת של לקוחותינו, יצרנו את רשימת בעלי המקצוע עליהם אנו ממליצים.
מוקד השירות
א׳ - ה׳: 17:00 - 08:00
נחלת יצחק 10, תל-אביב